Omluvte prosím ikonku k článku. Samozřejmě se jedná o nový díl Call of Duty, Modern Warfare.
Na Call of Duty 4 fóru se objevil zajímavý rozhovor přímo s vývojářem hry. Neváhejte ve čtení, třeba se i Vám několik otázek zodpoví.
Autor rozhovoru tvrdí, že vývojářům IW kladl velké množství otázek a oni na ně odpovídali jak nejlépe mohli. Většinu otázek prý ovšem odmítli se slovy, že to ''nesmějí říci''. Přečtete si tedy několik otázek a odpovědí s lidmi z Infinity Ward.
Je 'spawn' systém fixován?
Ano, je to připravené. Už žádné spawnování uprostřed airstrike (letecký nálet), už žádný spawn těsně před nebo za nepřáteli.
Jsou opraveny všechny závady? (např. některé pozice, ve kterých je nemožné zemřít - úkryt s dalším chlápkem za gaučem či barelem)
Ano, jsou odstraněny schopnosti skrýt se za objekt a být tak nezranitelný. Budete moci skočit z balkónu, poté na další balkón, na žebřík a dostat se tak na výhodnou sniperskou pozici.
Jsou zbraně doladěny a vyváženy?
Ano
Kolik nás čeká map?
16
Všechny mapy ve tmě?
Jsou zde mapy ve tmě. U nějakých budete moci přepnout na den.
Jak jsou mapy velké?
Mapy jsou různé. Je zde několik malých (téměř prázdných) map. Potom je zde hodně středních map (ty jsou většinou poničené) a pár velkých (příroda).
Jaká je nejlepší zbraň?
To záleží na každém. Jedna z nich třeba P90.
Co je Prestige mod?
Nemůžeme říci.
Je 65level nejvyšší?
Nemůžeme říci.
Je hra lepší pro PC, 360 nebo P3?
PC má pravděpodobně nejvíce potencionálu na to, aby zde vypadala hra co nejlépe. Ale na všech třech to vypadá sakra dobře.
Kolik bude hráčů pro PC/360/P3?
Pro P3 i 360 bude 16 hráčů s výjimkou jednoho neohlášeného herního typu, který bude pro 18 hráčů. U PC bude záležet na tom, kolik server utáhne.
Je výhoda povolit mnohočetná připojení?
Možná, možná ne.
To byly nějaké otázky pro hru Call of Duty 4: Modern Warfare. Celý rozhovor v angličtině si přečtěte zde .
Rozhovor s vývojářem
Omluvte prosím ikonku k článku. Samozřejmě se jedná o nový díl Call of Duty, Modern Warfare. Na Call of Duty 4 fóru se objevil zajímavý rozhovor přímo s vývojářem hry. Neváhejte ve čtení, třeba se i Vám několik otázek zodpoví. Autor rozhovoru tvrdí, že vývojářům IW kladl velké množství otázek a oni na ně odpovídali jak nejlépe mohli. Většinu otázek prý ovšem odmítli se slovy, že to ''nesmějí říci''. Přečtete si tedy několik otázek a odpovědí s lidmi z Infinity Ward.Je 'spawn' systém fixován?Ano, je to připravené. Už žádné spawnování uprostřed airstrike (letecký nálet), už žádný spawn těsně před nebo za nepřáteli.Jsou opraveny všechny závady? (např. některé pozice, ve kterých je nemožné zemřít - úkryt s dalším chlápkem za gaučem či barelem)Ano, jsou odstraněny schopnosti skrýt se za objekt a být tak nezranitelný. Budete moci skočit z balkónu, poté na další balkón, na žebřík a dostat se tak na výhodnou sniperskou pozici. Jsou zbraně doladěny a vyváženy?AnoKolik nás čeká map?16Všechny mapy ve tmě?Jsou zde mapy ve tmě. U nějakých budete moci přepnout na den.Jak jsou mapy velké?Mapy jsou různé. Je zde několik malých (téměř prázdných) map. Potom je zde hodně středních map (ty jsou většinou poničené) a pár velkých (příroda).Jaká je nejlepší zbraň?To záleží na každém. Jedna z nich třeba P90.Co je Prestige mod?Nemůžeme říci.Je 65level nejvyšší?Nemůžeme říci.Je hra lepší pro PC, 360 nebo P3?PC má pravděpodobně nejvíce potencionálu na to, aby zde vypadala hra co nejlépe. Ale na všech třech to vypadá sakra dobře. Kolik bude hráčů pro PC/360/P3?Pro P3 i 360 bude 16 hráčů s výjimkou jednoho neohlášeného herního typu, který bude pro 18 hráčů. U PC bude záležet na tom, kolik server utáhne.Je výhoda povolit mnohočetná připojení? Možná, možná ne.To byly nějaké otázky pro hru Call of Duty 4: Modern Warfare. Celý rozhovor v angličtině si přečtěte zde .