MrBeast již od vydání Squid Game na Netflixu neúnavně pracoval na vytvoření vlastní napodobeniny úspěšného korejského dramatu a fanoušci se konečně dočkali. Finální video s velkolepou podívanou je již k dispozici na YouTube a během pouhých několika dnů se těší milionům zhlédnutí (v době psaní článku 78 milionů). MrBeast si na projektu dal opravdu záležet a se svým týmem pro opravdové soutěžící autenticky připravil kulisy a smrtící hry ze seriálu. Nechyběla samozřejmě ani nemalá finanční odměna pro vítěze.
Video mělo údajně rozpočet něco přes 3,5 milionu dolarů. Když to porovnáme s celou show na Netflixu, která měla rozpočet 21 milionu dolarů, je to pro jediné video opravdu bláznivá částka. Že se diváci vážně nemohli dočkat, to jsme mohli sledovat už v prvních deseti minutách po vydání dlouho očekávaného videa na YouTube. Za tak krátkou dobu si totiž přišlo už na 1 milion zhlédnutí. Povedený a pracný projekt se však neobešel ani bez kritiky.
Poprask především vyvolal na sociálních sítích, kde se spoustu lidí ušklíbalo. Kritizovali MrBeasta kvůli plýtvání penězi, a že v podstatě provádí to stejné, na co poukazuje samotá show – bohatí lidé využívají chudé pro zábavu. MrBeast za tím žádnou velkou vědu nehledá, video má bavit lidi a většina aktérů si z akce odnesla nějakou odměnu za účast. MrBeast je kromě toho známým filantropem, který rád a často pomáhá potřebným, ať už ve svých videích nebo mimo ně.
Jak tedy vypadala finální podoba projektu? Zúčastnilo se 456 skutečných hráčů, kteří soutěžili o hlavní výhru 456 000 dolarů. Ve videu můžeme sledovat propracované a věrné kulisy pro každou hru z oblíbené show, tedy až na několik výjimek. Jelikož všichni Squid Game už dobře znají z Netflixu, některé aspekty hry (vybírání pořadí atd.) probíhaly jinak, aby soutěžící nemohli švindlovat.