Oproti loňskému červnu se jedná o 11% nárůst. Valná část má původ v čínské verzi hry jménem Peacekeeper Elite, která je také známá jako Game for Peace. Celkem 53,3 % sumy pochází z Číny, zatímco 11,2 % ze Spojených států. Statistiky zahrnují data z Google Play Storu a Apple App Storu, obchody třetích stran ve statistikách nenajdete.
V květnu se PUBG Mobile dařilo ještě víc, kdy celosvětově vydělalo skoro 258 milionů dolarů. V červnu si tedy trochu pohoršilo. Není to ale zase tak překvapivé, neboť v květnu vyšel Royale Pass 19, jenž se stal jedním z nejžádanějších placených prvků ve hře. Navzdory vysokým částkám se titul nestal za červen tím nejvýdělečnějším. Tím byla mobilní MOBA hra Honor of Kings od Tencentu s 277 miliony dolarů. Ta má zejména asijské hráče, neboť 95,6 % příjmů šlo z Číny, zatímco 2 % z Taiwanu.
V přední pětici se umístily ještě tyto hry: Ni No Kuni: Cross Worlds, Roblox a Candy Crush Saga. Pro zajímavost třeba známé Pokémon GO skončilo na 9. místě.
Honor of Kings from @TencentGames was the top grossing mobile game worldwide for June 2021 with close to $277M in player spending, a 21% increase from June 2020. @PUBGMOBILE, #NiNoKuni, @Roblox, and @CandyCrushSaga rounded out the top 5: https://t.co/ZecpoNomux #mobilegaming pic.twitter.com/Lt6FQrnNac
— Sensor Tower (@SensorTower) July 12, 2021