O příchodu oficiální verze mapy Tuscan jsme vás informovali už loni v září. Pro jeho tvorbu se spojili držitel práv na původní verzi Colin 'Brute' Volrath a level artist Catfood. Do této doby jsme se museli spokojit s neoficiálními verzemi, které to samozřejmě na velké turnaje nikdy dotáhnout nemohly, tak uvidíme, jak dlouho jim tvorba potrvá. První náhledy na mapu ale vypadají skvěle. Po screenshotech jsme se nyní dočkali i průchodu aktuální verze, konkrétně od amerického veterána Erica 'adreN' Hoaga, který dostal k mapě přístup. Ten se na vysoké úrovni různých verzí Counter-Striku pohybuje přes 12 let, takže díky svým zkušenostem má určitě co říct.
Nejdůležitější informací je, že původní rozvržení mapy zůstává totožné a z hlediska layoutu přinesl nový Tuscan pouze drobné změny. Tou nejdůležitější je zkrácení kanálu, který byl v CS 1.6 i Source opravdu dlouhý. Kromě toho se dočkal také zjednodušení, kdy jeho chodby nebudou skrývat tolik temných koutů. Obecně je totiž mapa hodně světlá a svým kresleným designem nemusí sednout každému. Jak ale říká sám adreN, po jeho prvotních obavách si zvykl hodně rychle a je rád, že to není další Mirage nebo Dust 2, co se podobného designu týče. Spousta krabic a dalších prvků ještě nemá svoji texturu, základní designový nástřel je ale už zřetelný.
AdreN si pro svůj průchod mapou zapnul také Counter-Strike 1.6 a porovnával různé pozice na mapě, do jaké míry se změnily. Nejvíce drobných, ale důležitých rozdílů vnímá na A site. Různé pozice za krabicemi nebo u dveří se totiž zdají stísněné a nedá se v nich příliš manévrovat, či vybírat si různé úhly. Stejně tak nejsou úplně ideální samotné rozměry některých krabic. Jinak ale Tuscan vypadá skvěle! Názor si však můžete udělat sami.