Přejít k hlavnímu obsahu

Obecná pravidla WarCraft 3

Obecná pravidla WarCraft 3

playzone_logo

www.playzone.cz

Obecné podmínky použití pravidel WarCraft 3.

Playzone.cz si vyhrazuje právo na změnu kteréhokoliv z výše uvedených pravidel a to i v průběhu kterékoliv soutěže, v níž budou tato pravidla použita.

Admin (vedoucí) každé soutěže (která tato pravidla převzala) má právo na změnu/úpravu kteréhokoli pravidla jakož i rozhodnutí o udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě. Veškeré zde nespecifikované případy řeší admin individuálně.

 

PRAVIDLA PLAYzone 1vs1 ligy

(Warcraft 3: The Frozen Throne)

1.0   GAME ID

1.1   ACCOUNT: Každý hráč musí mít povinně vyplněný Game ID na PLAYzone. Game ID je hráčův Garena účet, na kterém zrovna aktivně hraje. (lze vyplnit v profilu na PLAYzone)

1.2   FAKE ACCOUNT: Pakliže hráč odehraje své zápasy na jiném Garena účtu, než má uvedeno na PLAYzone, nemusí být výsledky zápasů uznány (viz 2.3).

1.3 MULTIACCOUNT: Je zakázáno jakkoliv sdílet účet na Gareně nebo účet na PLAYzone. Stejně tak je zakázáno vést v jedné osobě více účtů najednou. Jestliže se tak stane, bude následovat tzv. ligový trest v podobě červené karty. (viz 2.2)

1.4   KONTAKT: Každý hráč ligy musí mít taktéž vyplněné ICQ číslo na PLAYzone, jinak následuje trest žluté karty (viz 2.1). Je to nutné z potřeby komunikace jak mezi hráči tak s adminem ligy v případě problému.

 

2.0   TREST

2.1   ŽLUTÁ KARTA: Každý hráč má stejně jako ve fotbale nárok na 1 žlutou kartu. V případě, že má ale hráč 2 žluté karty, znamená to úroveň jedné červené. Jedná se tedy o takové varování.

2.2   ČERVENÁ KARTA: Červená karta znamená okamžitou diskvalifikaci ze soutěže. Jedná se o opakované nebo závažné porušování pravidel ligy.

2.3   ANULACE VÝSLEDKŮ: V případě červené karty u nějakého hráče se všechny jeho výsledky změní ve prospěch soupeře. V případě fake accountu (viz 1.2) se výsledek anuluje a zápas se musí odehrát znova.

2.4   BAN: Jedná se opakovanou červenou kartu. Pokud má tentýž hráč druhou červenou kartu během dalších sezón ligy, dostává hráč BAN na jednu další (nadcházející).

 

3.0   HACK

3.1   OBECNÉ: Je zakázáno během hry používat jakýkoliv „3rd party“ software. Health bary se dají zapnout v nastavení hry, tudíž nikdo nepotřebuje mít zapnutý další program propojený s War3.exe (výjimkou Gareny a Bnetu).

3.2   MAPHACK: Použití maphacku se považuje za závažné porušení pravidel, tudíž se odměňuje červenou kartou (viz 2.2). Celou takovou situaci prošetří admin team ligy a může rozhodnout v obvinění bez podložených důkazů na základě selského rozumu (tedy stačí replay).

3.3   CRASHACK: Použití crashacku se považuje také za závažné porušení pravidel, tudíž se odměňuje červenou kartou (viz 2.2). K posouzení obvinění stačí replay.

3.4   OBSHACK: Pakliže dojde na obvinění z obshacku (propojení mikrofonu mezi hráčem a pozorovatelem), je k obvinění zapotřebí replay a screen nějakého chatlogu konverazce dokázující podvádění. V případě prokázání viny odnáší následky trestu všichni účastníci podvodu (tedy i observer) – budou odměněni červenou kartou (viz 2.2). Upozorňujeme však, že každý hráč má právo hrát bez diváků (viz 4.2)

 

4.0   HRA

4.1   NASTAVENÍ: Handicap 100%, bez viditelnosti celé mapy (černý stín), rychlost hry rychlá, vybírání hrdinů a nesmí být nastaven rozhodčí (v opačném případě se jde regame).

4.2   DIVÁCI: Obecenstvo při hře je z hlediska lidského povoleno, ale každý hráč určitého zápasu má právo souhlasit a odmítnout přítomnost jakékoli osoby ve hře. Po hře se lze odvolávat na případný obshack (viz 3.4), ale nezaručuje se správné rozhodnutí admin teamu. Samozřejmě je zakázáno obecenstvu přidělit rozhodčí (refereery), povoleni jsou jen a pouze observeři (viz 4.1), kteří nemohou nijak ovlivnit průběh hry (save, pauzy, spam ad.).

4.3   RASY: Je povoleno hrát všechny rasy, ale je zakázáno při odpočítávání startu měnit rasu a dostávat se tak do tzv.“ MU výhody“. Poškozený hráč má právo v prvních 3 minutách na regame – po hře se už nelze odvolávat (stejně jako u 5.2).

4.4 REPLAY: Po každém zápasu má vítěz za povinnost doložit záznamy všech vítězných her k výsledku na PLAYzone (viz 7.3). V opačném případě může admin team anulovat výsledek a žádat hráče o regame (viz 2.3).

4.5   PATCH: Všechny hry se vždy hrají v poslední verzi hry – tedy každý z hráčů ma povinnost ke hraní vlastnit verzi hry 1.26a.

4.6   GARENA: Všechny hry se odehrávají prostřednictvím hracího klienta Garena (zdarma – hrát tedy mohou i piráti). Tento klient je zvolen kvůli svému proslulému pingu ve hře, který se často rovná úrovni LAN. Hráči se vždy v požadovaný termín (viz 4.7) sejdou v místnosti Leagues: Garena TFT Tournament room 3. Není ale povinné účastnit se tohoto hromadného setkání a lze odehrát zápas na jiné Garena room.

4.7   TERMÍNY: Termíny jsou jasně dané u každého zápasu. Pokud nepříjde soupeř do 15 minut (výjimkou dohrávání předchozího zápasu), hráč uploadne screen k zápasu (viz 7.3) a k danému zápasu podá protest - tím upozorní admin tým na problém. Hráč který na zápas nedojde na zápas bez omluvy dostává žlutou kartu (viz 2.1).

4.8   ZMĚNA TERMÍNU: Změnu termínu lze požadovat a konzultovat v supportu nebo se domluvit v komentářích pod zápasem. Musí se však ohlásit minimálně 4 hodiny před zápasem. V opačném případě hříšník obdrží žlutou kartu (viz 2.1).

4.9   MAPPOOL: Škrtání map Bo3 probíhá následujícím způsobem: 1.hráč – škrt, 2.hráč – škrt, 1.hráč – pick, 2.hráč - pick a zbývající mapa se hraje v případě 3.hry. Škrtání map Bo1 probíhá následujícím způsobem: 1.hráč - škrt, 2.hráč - škrt + škrt, 1.hráč - škrt a zbývající mapa je určena pro hru. V lize se tedy hraje jen 5 názvů map, ostatní mapy se nehrají.


  • ·         Terenas Stand (Terenův boj)
  • ·         Twisted Meadows (Zvrácená louka)
  • ·         Echo Isles (Ostrovy ozvěn)
  • ·         Secret Valley (Tajné údolí)
  • ·         Turtle Rock (Želví skála)

 

5.0   PING & HOST

5.1   HOST: Hru hostuje po souhlasu obou hráčů tzv. neutrál, který je zároveň i pozorovatelem hry. Pokud jeden z hráčů nesouhlasí s vybraným neutrálem, tak nastupuje systém zakládání na střídačku. Tzn. První hru zakládá 1.hráč a druhou hru 2.hráč. V případě, že bude stav zápasu vyrovnaný 1:1 a hráči se nedomluví na hostujícím, tak jim ho určí admin team.

5.2   PING: Do 3.minuty má každý z hráčů právo na nový start hry a najít tak tím lepší podmínky pro hraní (jiný host). Nutno však zdůraznit, že Tunnel a Anti-spike je lepší aplikovat už před zápasem. Pokud se však už hra odehraje celá, nelze se na nic odvolávat.

5.3   DISCONNECT: V případě disconnectu, má na výhru automaticky právo hráč, který zůstal ve hře. Pokud se však bude vítězství více přiklánět pro hráče, který vylagoval, má tento hráč právo na posouzení od admin teamu ligy, který ze hry vyhodnotí konečný výsledek.

 

6.0   MANNER

6.1   NOMANNER: Špatné chování na lize lze tolerovat, ale jen do určité míry. Pokud někdo bude cítit nějaké takové přehnaně blbé chování ze strany soupeře, stačí k prošetření  situace screen (viz 7.3). Nomanner může být trestán maximálně žlutou kartou (viz 2.1).

6.2   REKLAMY: Reklamy nelze na lize tolerovat – je tím myšleno nějaké opakované internetové stránky nebo názvy značky v chatlogu ve hře. Dá se to považovat jako zneužívání projektu společností Warcraft3.cz a PLAYzone v souladu s některými zákony České republiky a takový hříšník tedy obdrží červenou kartu (viz 2.2).

 

7.0   SUPPORT

7.1   FREEWIN: Toto heslo v naší lize neexistuje. Hráči kteří nepříjdou na zápas v domluvený/stanovený termín, bez toho aniž by ho 4 hodiny předtím posunuli, budou odměněni žlutou kartou (viz 2.1).

7.2  PROTEST:  Na každý problém existuje diskuze pod zápasem, která je běžně monitorována adminem ligy. Pro komunikaci s adminem ohledně problému se samozřejmě používá zcela běžně i tikety na protest (jsou u každého zápasu).

7.3  MEDIA: Veškerá media (obrázky, screenshoty, chatlogy, replaye, videa ad.) lze uploadovat k danému zápasu stejně jako záznam hry. Každý problém je nutné podložit jasnými nevyvratitelnými důkazy.


 

Poslední aktualizace: 22/11/2011