Pravidla 1v1 COH turnaje
Hrajeme na dvě vítězné mapy (tzv. best of 3), maximálně se tedy v rámci jednoho duelu uskuteční tři souboje na téže mapě O vítězi souboje rozhodují Victory pointy (vítězné body), je však také možné vyhrát anihilací soupeře Každý hráč musí odehrát jeden souboj za armádu osy (Panzer Elite nebo Wehrmacht) a druhý za armádu spojenců (Britové nebo Američani). Jako první volí svou armádu osy hráč, který je v pavouku umístěn ve vyšší větvi. Volbu nelze vzít zpět, teprve pak si svou armádu zvolí druhý hráč. Ve druhém souboji se situace zrcadlově obrátí, volba armády osy tedy jako první připadne hráči umístěnému níže. Pokud po dvou soubojích není vítěz znám, vybírá si svou stranu i armádu ten z hráčů, kterému na kontě po dvou soubojích zbylo více vítězných bodů. V případě, že soupeř před vypršením všech vítězných bodů uzná svojí porážku a ze souboje odejde či z nejrůznějších příčin odpadne (výpadek internetu, problém s PC apod.), automaticky se jeho zbývající vítězné body v právě hraném souboji zredukují na 0. Stejná situace nastane, pokud svého soupeře anihilujete Po každém souboji jsou hráči povinni uložit obrázek spočtem vítězných bodů a záznam hry (replay), a tyto jsou povinni uchovat do skončení turnaje Nastavení her je následující: fixní startovní lokace, standardní množství zdrojů, 500VP, počasí dle dohody hráčů (pro majitele pomalejších PC je třeba vypínat déšť) Turnaj se odehraje na těchto mapách: Angoville, Langres, Semois a St. Mere Dumont, mapy budou nalosovány pro jednotlivá kola předem Soupeři jsou povinni dostavit se nejpozději včas souboje, který bude určen na kanál Praha (Prague), kde se soupeři dohodnout na tom, kdo založí hru a jak ji pojmenuje Pokud se jeden ze soupeřů nedostaví ksouboji nejpozději do 15 minut po jeho oficiálním začátku a předem si se soupeřem nedomluví náhradní termín kontumačně prohraje Vykopnutí soupeře ze hry není povoleno Pokud v průběhu hry spadne server Relic online a hra na delší dobu zamrzne tak, že nebude možné pokračovat, bude se souboj opakovat jakmile to bude možné, případně v jiném termínu po domluvě hráčů Nepodaří-li se problém konektivity mezi hráči vyřešit opětovným zakládáním hry po jejím restartování (za předpokladu správného nastavení portu viz návod ), je mimořádně možné pokusit se o odehrání hry přes síť Hamachi (viz další návod )