Přejít k hlavnímu obsahu

TF2 Meet Cup: Pravidla a informace

Počínaje 2.6. započne na United games Team Fortress 2 Meet Cup, který bude trvat 14 dní a na který jsou zvány všechny klany z čech a slovenska. TF2 Meet Cup se odehraje podle standartních pravidel United-games (pravidla naleznete na foru UG) s upřesněnými pravidly pro Meet Cup.

Turnaj bude odehrán systémem dvojité eliminace v šesti herních dnech, v předem stanovených časech, s použitím configu United-games.

Herní dny jsou následující:

D1 Úterý 2.6. 20:00
D2 Čtvrtek 4.6. 20:00
D3 Neděle 7.6. 19:30
D4 Úterý 9.6. 19:30 a 21:00
D5 Čtvrtek 11.6. 19:30 a 21:00
D6 Neděle 14.6. 19:30 a 21:00 Finále

V případě, že některý team nemůže odehrát zápas v daném termínu, může po dohodě s adminem termín změnit na jiný den, případně hodinu, pokud s tím souhlasí i protější team. V opačném případě team připravený k zápasu získává default win a postupuje.

Každý team si na začátku zápasu vybere jednu mapu, kterou chce hrát. Zápas nesmí být odehrán na dvou stejných mapách a oba teamy musí znát výběr map před začátkem zápasu.

cp_gravelpit
cp_fastlane
cp_well
cp_granary
cp_badlands
ctf_turbine

Golden Cap:

cp_freight

Timelimit turnaje je 30 minut, winlimit je 6 bodů, který se na ctf mapách nepoužívá (je nutno nastavit mp_winlimit 0). Na mapě gravelpit (která se odehraje systémem stopwatch s maxrounds 4) se odehraje třetí kolo, pokud hra skončí remízou. V případě remízového výsledku z obou map se odehraje tzv. Golden Cap (nebo chcete-li, rychlá smrt) na mapě cp_freight (ve finální verzi, ke stažení zde).

Vyjímka z pravidel: není nutné vytvářet team na UG. Tato vyjímka se vztahuje na Meet Cup, až do vydání nové verze webu. Děkujeme za pochopení. Pro přihlášení do turnaje stačí registrace leadera klanu na UG a poslání soukromé zprávy. Samozřejmě vlastnictví originální verze hry platí.

Seznam teamů s kontakty a soupiskami naleznete v obsahu článku (menu po pravé straně novinky).

Pokud budete potřebovat jakékoli informace ohledně turnaje, nebo řešit problém ať už se zápasem, nebo serverem, kontaktujte adminy: Bricktop, Trex.

Důležité informace a upřesnění pravidel:

všechny zápasy musí být odehrány s configem UG TF2 ( ke stažení: cfg nebo zip) zápasy aktuálního kola musí být odehrány nejpozději 6 hodin před termínem kola následujícího protest proti výsledku, nebo průběhu zápasu, musí být oznámen adminům nejpozději 2 hodiny po odehrání (nebo termínu) zápasu žádný zápas nemůže skončit remízou za vítězství mapy je 1 bod, výsledky tedy mohou být 2:0 (vítězství na obou mapách), nebo 2:1 (remízy na základních mapách, vítězství z goldencapu, případně vítězství na jedné mapě a remíza na druhé) goldencap se hraje pouze na mapě cp_freight leadeři obou teamů musí ve hře, před začátkem zápasu, oznámit protivníkovi jejich vybranou mapu

Pokud budete potřebovat jakékoli informace ohledně turnaje, nebo řešit problém ať už se zápasem, nebo serverem, kontaktujte adminy: Bricktop, Trex.

Jak poslat výsledek zápasu?

Oba teamy zašlou soukromou zprávu (vítězný celek včetně screenshotů) některému z adminů s předmětem "Zápas team vs team" a do zprávy uveďte:

Team [xx:xx] Team
+ screenshoty (nebo odkazy na screenshoty) dokazující výsledek a screenshot (nebo odkaz na screenshot) statusu (SteamID všech hráčů)

Prosíme, domluvte si předem zaslání výsledků obou celků z jednoho zápasu vždy jednomu adminovi.

Domlouvání zápasů, kontakty:

Pro domlouvání zápasů doporučujeme soukromé zprávy zde na United-games (kontakt na jednotlivé leadery teamů jsou u seznamu teamů), případně IRC kanál #tf2.cz na serveru Quakenet. Zde také můžete kontaktovat adminy. Pokud se teamy nedomluví na jiném termínu zápasu, platí stanovený termín pro dané kolo.

 


Než bude nový web, kde Team Fortress 2 bude mít vlastní sekci, umístím zde obecná pravidla pro TF2 turnaje.

---------------------------------------

Obecná pravidla Team Fortress 2

1. Formát zápasů

1.1. Zápas se hraje formou 6 na 6 hráčů. Minimální počet hráčů v každém z týmů, který je nutný k zahájení zápasu je 5.

1.2. Při hře se používají následující classlimity: mediclimit 1, demomanlimit 1, classlimit 2 (platí pro všechny ostatní classy)

1.3. Pokud se soupeř nedostaví na zápas do 15 minut po jeho oficiálním začátku, bude zápas kontumován ve prospěch soupeře.

1.4. Hrají se 2 mapy po 30 minutách. Remíza na mapě i celková remíza (1:1) je možná.

1.5. Předchozí pravidlo neplatí pro play-off, kde se hraje systémem BO3 (při remíze na mapě se hraje "goldencap").

1.6. Každý zápas má jasně určené datum odehrání, pokud se týmy dohodnou, mohou odehrát zápas v jiném termínu. Musí to ovšem před zápasem oznámit adminovi soutěže, aby nedošlo ke kolizi termínů s jinými zápasy.

1.7. Jsou povoleny všechny class unlock zbraně, kromě The Sandman a unlocků ze Sniper & Spy updatu, které jsou zakázané.

2. Povinnosti hráčů a omezení

2.1. Každý hráč musí mít registrováno své STEAM ID v příslušné lize.

2.2. Na zápas smí nastoupit pouze hráči, kteří nejsou blokováni. Blokace vzniká při přestupu hráče z klanu do klanu (rozumí se, že hráč byl v uplynulých 10ti dnech v jiném klanu) a trvá 1 den.

2.3. Oficiální soupisky týmů vycházejí ze soupisky uvedené v profilu týmu na UG.

2.4. Každý hráč je povinen mít při oficiálním zápase shodné steamid s hodnotou, kterou má uvedenou ve svém profilu.

2.5. Pokud má uživatel zažádáno o změnu steamid a to mu tedy nesouhlasí, požádá admina o udělení výjimky.

3. Smurfing a hostování

3.1. Smurfing - hráč se vydává za jiného konkrétního hráče (využívá jeho nick popř. steamid)

3.2. Hostování - hráč hraje pod svým steamid, ovšem hraje za tým, ve kterém není veden jako hráč

3.3. Jak smurfing, tak hostování je ZAKÁZÁNO. Při podání stížnosti využije admin všech dostupných prostředků k ověření totožnosti hráčů.

3.4. I v ligových zápasech je možné za mimořádných situací povolit jednoho hosta. Ovšem pouze v případě, že admin i druhý tým předem souhlasí.

4. Dema s screenshoty

4.1. Každý hráč je povinen nahrávat in-eye demo (do konzole: record „nazev_dema")

4.2. Soupeř si smí vyžádat demo maximálně od tří hráčů soupeřova týmu a ti je musí poskytnout do 24hodin po odehrání zápasu. Žádost o dema uveďte do komentářů k danému zápasu maximálně do 30minut od jeho ukončení.

4.3. Zástupce každého týmu v průběhu zápasu udělá screenshoty výsledku obou map + status screenshot („status" do konzole). Po skončení zápasu musí být veškeré screenshoty uploadnuty k danému zápasu.

5. Servery

5.1. Na serveru musí bt použita poslední verze UG TF2 configu. (Ke stažení jako cfg nebo zip)

5.2. Při výpadku hráče se hra pauzuje na začátku nového kola (pokud se týmy nedohodnou jinak). Každý tým má právo na pauzy v celkové úhrnné době 10 minut.

5.3. Pokud dal team A pauzu, a už je připraven, musí to oznámit teamu B, který dá pokyn k odpauzování.

6. Mapy a specifická pravidla pro jednotlivé mapy

6.1. Maplist: ...

6.2. PL mapy a mapa cp_dustbowl se hrají na 2 kola s neomezeným timelimitem. Tzn. každý tým jednou útočí a jednou brání.

6.3. Mapa cp_gravelpit se hraje na 4 kola (2x útok/2x obrana)

6.4. Pokud se týmy nedohodnou, kdo bude první útočit, rozhodne se v Heavy "melee roundu" (bez unlocků).

6.5. Na mapě cp_well je na začátku kola (setup time) zakázáno skákat na soupeřovu polovinu mapy do doby, než bude zbývat 5 sekund do otevření bran (skok na vlak je povolen).

6.6. Na mapě cp_well je zajázano využívat se Scoutem lampu k přeskočení na vlak.

7. Cheaty a Scripty

7.1. Je zakázano využívat jakýchkoliv bugů hry.

7.2. Je zakázáno jakékoliv používání externího programu, který mění vlastnosti hry, a nebo zvýhodňuje hráče oproti ostatním.

7.3. Používání následujících scriptů je zakázáno: Scout Double-Jump-Script, Massive-Duck-Jump-Spam-Script, Fast-Shoot-Script

7.4. Je zakázáno zneúžívání Taunt bugu.

7.5. Pokud máte jakékoliv nejasnosti ohledně zakázaných/povolených scriptů, kontaktujte admina, který vám u vašeho konkrétního sriptu řekne, za je povolený či ne. Obecně platí pravidlo: vše čeho se dá docílit bez použití scriptů je povoleno.