Přejít k hlavnímu obsahu

Intel 5v5 - kvalifikace do INTEL LIGY

Výchozí obrázek

Ovládací panel

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmyPlayoffVšechny zápasy

Intel 5v5 - kvalifikace do INTEL LIGY

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
38/
32
Hraje se systémem
Double elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/
7
Admini turnaje

Finální pořadí

Systém turnaje

Týmy budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka a zahrají si vybrané mapy.

Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém, kde není problém založit tým a vložit do něj své spoluhráče (jejich přezdívky na tomto webu). Jim poté přijde soukromá zpráva a jen co potvrdí účast bude tým zařazen do turnaje. V případě, že tým nebude mít 5 potvrzených hráčů, nebude zařazen do turnaje. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své STEAM ID pro hru Counter Strike 1.6.

Výsledky

Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".

Tato soutěž je součástí MČR Klasifikace


Pravidla pro INTEL kvalifikaci
- Je přísně zakázáno, aby ve vašem týmu hrál jakýkoliv hráč, který se již Intel ligy zůčastní.
- Je přísně zakázáno hrát s jakýmkoliv zabanovaným hráčem ( v případě podezření proběhne kontrola IP či multiúčtů)
- Sestava, kterou přihlásíte na turnaj bude považována za sestavu pro Intel ligu. Její další změny už budou v rámci povolených změn Intel ligy v základní části.
- Řídíme se smoke pravidlem Intel ligy:

Kontrola 32 bit
Před začátkem zápasu jsou všichni přítomní hráči povinni udělat tzv. smokescreen, tedy screenshot ze hry s minimálně jedním viditelně vybouchlým smoke granátem,minimálně jedním modelem spoluhráčů, tabulkou hráčů a net_graphem 1,2 nebo 3. Když se hráč napojí (znovu) na server v průběhu hry, je takovýto screenshot povinen pořídit při nejbližší možné příležitosti.
Všechny smoke screenshoty pořízené během zápasu musí hráči dodat na jeho stránku do konce aktuálního herního kola .BMP.



Doplňující pravidla

  • Čas na dostavení se na server je 10 minut
  • Pokud tým hraje na vlastním serveru musí do komentu dodat IP na HLTV
  • Při podání žádosti/protestu není nutné dodávat status screen
  • Žádost lze podat maximálně 5 minut po odehrání zápasu
  • Každý tým si může od soupeře vyžádat dvě IE dema a 2 SG screenshoty
  • Cheating budeme řešit až po ukončení turnaje
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od začátku turnaje
  • Na dodání SG má hráč čas do začátku dalšího zápasu
  • Po potvrzení zápasu již nelze zpětně podat protest či stížnost týkající se zápasu

Tresty a upozornění

  • Za nepotvrzení výsledku u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví k turnaji, jeho kapitán dostane ban na 14 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Za nedodání IN-EYE dema ve stanoveném limitu dostane hráč ban na 1 měsíc na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes IRC #playzone.cs a soukromé zprávy na PLAYzone.cz, přítomnost zástupce týmu na IRC je povinná po celý průběh turnaje

Tipy pro nováčky CS:Source

IRC na PLAYzone.cz