GIGABYTE Liga I
Týmy pro první sezónu ligy
Pouze tyto týmy zaregistrované v MČR Klasifikaci mají nárok zúčastnit se další sezóny GIGABYTE Ligy. Do ligy bude zaregistrována adminem sestava týmu z MČR soupisky po odehrání posledního kvalifikačního turnaje, tedy 24. 2. 2013. Do té doby mohou týmy dělat tolik změn, kolik jim MČR systém dovoluje.
Týmy v GIGABYTE lize
eSuba.INTEL (MČR ID: 61817 [detail])
3DMAX (MČR ID: 63091 [detail]) - Nahrazen týmem KAcity (MČR ID: 62099 [detail])
nEophyte.FSP (MČR ID: 61856 [detail])
FU.sk (MČR ID: 61879 [detail])
ROCKETS (MČR ID: 61847 [detail]) - Tým vyřazen z ligy z důvodu nedostačujícího počtu hráčů.
iNfernity Gaming (MČR ID: 62306 [detail])
DigiStars (MČR ID: 61955 [detail])
eEriness.E-Blue (MČR ID: 62717 [detail])
Solution Gaming (MČR ID: 62112 [detail])
Riders on the Storm (MČR ID: 62545 [detail])
NecroRaisers OzoneGaming (MČR ID: 61841 [detail])
iKNOWuHAX (MČR ID: 62822 [detail]) - Tým vyřazen z ligy z důvodu nedostačujícího počtu hráčů.
DEFEATERS (MČR ID: 62411 [detail])
Peasant Gaming (MČR ID: 63083 [detail])
ScanSofT (MČR ID: 62016 [detail]) - Tým vyřazen z ligy z důvodu nedostačujícího počtu hráčů.
SkyRiders eSports (MČR ID: 63186 [detail])
Systém ligy
GIGABYTE Liga přejde na nový herní systém, kdy všech 16 týmů bude rozděleno do 1 skupiny. Mezi sebou tyto týmy odehrají jeden vzájemný zápas systémem BO3. Během ligy je povoleno pouze 5 přestupů. Nejlepších osm celků ze skupiny postoupí do play-off, zbylích osm celků do play-out, kde budou bojovat o záchranu v Lize.
Na závěrečné offline finále postoupí čtyři nejlepší týmy z play-off.
- BO3 Systém
Tým nalevo škrtá první, na výběr je 5 map (viz. níže), až zbudou 3 mapy, tým nalevo si vybírá svou mapu, poté vybírá tým napravo. První se hraje mapa, která zbyla, poté mapa týmu, jenž prohrál tu úvodní atd.
- Prodloužení
V základních skupinách je možná remíza (15-15). V případě play-off se prodlužuje (mr3, startmoney 10.000$).
Důležitá upozornění
- K zápasu musí vždy nastoupit minimálně 80 % (4/5) hráčů registrovaných na daném GB slotu. Povinnost kontroly dodržování tohoto pravidla leží na kapitánech obou týmů. Je možné povolit jednoho hosta (4 + 1), ovšem pouze po konzultaci s adminem a s možnou penalizací.
- Pokud má tým zájem o MČR body, musí se na konci GB ligy shodovat soupiska v GB lize a v MČR Klasifikaci. Pokud tomu tak nebude, tým nemá nárok na MČR body.
- K dispozici má tým tolik přestupů, kolik jim možňuje systém GB ligy, tedy 5 přestupů.
- Za neplnění povinností, nevhodné chování a další prohřešky uděluje admin týmům tzv. Žluté karty (1-3). Pokud tým obdrží celkem tři žluté karty, je okamžitě vyřazen z ligy a všechny jeho zápasy budou stornovány.
Harmonogram
Bude stanoven výchozí hrací den (vždy v 19:00). Zápasy můžete přeložit po vzájemné dohodě s kapitánem protějšího týmu. O změně hracího termínu musíte co nejdříve informovat administrátora ligy, který vám změní datum zápasu v systému.
V případě náhlých komplikací nebo zásadní neshodě s protějším týmem o přesunu má každý kapitán k dispozici 3 žolíky, které může použít k odložení zápasu nejpozději 30 minut před začátkem zápasu. Ihned po volbě žolíka musí následovat domluva na náhradním termínu. Zápas musí být odehrán do startu dalšího kola.
EasyAntiCheat
Jak zapnout Anticheat a další informace naleznete zde. Screenshoty ze zápasů jsou nahrávány na web eac.playzone.cz.
Mapy
- de_inferno_se
- de_dust2_se
- de_train_se
- de_nuke_se
- de_mirage_go
Pokud vám mapy nepůjdou stáhnout ze serveru, tak si je můžete stáhnout v kolekci PLAYzone map.
Servery
PLAYzone Vám samozřejmě poskytne herní servery, konkrétně jich je 16, heslo na servery je pzcsgo.
Na serverech je nainstalován Warmod. Díky warmodu je na serveru nastaven tzv. ready systém, což znamená, že až hráč bude připraven na zápas, napíše do chatu !ready a bude označen za připraveného. Pak stačí čekat pouze na všechny hráče, aby také dali !ready a zápas se automaticky odstartuje. Nejprve se pustí knife kolo o stranu, po skončení tohoto kola znovu hráči musí napsat !ready a zápas se spustí. Pokud si tým, který vyhrál nožíkové kolo vybere druhou stranu, tak stačí pouze přes chat napsat /rcon swap.
Kapitán z každého týmů dostane admin práva, které použije pouze v případě, že se zápas musí restartovat, pauznout, změnit mapu apod. (všechny admin příkazy nalezne na níže uvedeném odkazu).
Více informací naleznete zde.
Doplňující pravidla
Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.
- Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin pod odehrání zápasu, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetel. Přesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
- Nenahrávání vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční a potřetí již budete zabanováni permanentně.
- Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů.
- Výsledky se zadávají vždy podle počtu vyhraných map (např. 2:0, 2:1, 1:2, 0:2).
- Zápas se musí odehrát na PLAYzone serveru, pouze tam Anticheat funguje! Porušení tohoto pravidla se bude trestat. Pokud nebude server funkční nebo nastane jiný problém s Anticheatem, tak po domluvě s adminem se může zápas odehrát na jiném serveru, pod podmínkou, že všichni hráči povinně dodají demo a screenshoty ze zápasu.
- Dema se samozřejmě musejí natáčet i když je Anticheat.
- Nezapomeňte nahrávat screenshoty strany a status, jak je psáno v pravidlech je to povinností, bez jejich nahrání nebude potvrzen zápas a situace bude vyřešena dle uvážení admina.
Povinnosti hráčů
- Vyplnění celého jména, národnosti a fotografie v profilu na PLAYzone.cz
- Respektování pravidel ligy
Povinnosti kapitánů
- Zodpovědnost za celý svůj tým, kontrola splnění jejich povinností (profil atp.)
- Komunikace s jinými týmy a administrátory
- Kontrola soupisek v MČR Klasifikaci
- Vyplňování soupisek k zápasům
- Nahrávání všech požadovaných screenshotů k jednotlivým zápasům - screenshoty výsledků stran + rcon status.