Přejít k hlavnímu obsahu

AVerMedia 1v1 AwpCup #37

Výchozí obrázek

Ovládací panel

AVerMedia 1v1 AwpCup #37

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
86/
64
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
1
/
1
Admini turnaje

Finální pořadí

RegistraceStačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno ST

http://www.playzone.cz/sites/default/files/redakce/65257/2d9379k.jpg

Registrace

Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.

Systém turnaje

Systémkterým se bude danný turnaj hrát závisí většinou na počtu registrovaných potvrzených týmů.

 U těchto turnajů však preferujeme systém skupin se Single Elimination(při dostatečném

počtu týmůnebo Double Elimination při nedostatečném počtu týmů.Avšak závisí na admina

 turnajijaký systém nakonec zvolí.

  • Zápasy ve skupinách mohou skončit remízouV případě remízy se prodlužuje pouze v play-off.
  • Při systému Double Elimination v případě jedné prohry v turnaji ještě nekončíte,automaticky spadnete do Lower BracketProto upozorňujeme hráče,aby pozorně sledovali samotný Rozpis Play-off,kde uvidíte kdy i s kým hrajete případnádruhá prohra v Lower Bracketu by znamenala váš konec v turnaji.

Mapy

  • awp_india_csgo
  • awp_lego_csgo
  • awp_ice_csgo
  • awp_imbarena
  • awp_pro
  • awpcup_map1
  • awpcup_map2

Pokud vám mapy nepůjdou stáhnout ze serveru, tak si je můžete stáhnout v kolekci PLAYzone map.

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetelPřesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán týdenním banem.
  • Kapitání jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.

Platí pouze v AIM/AWP turnajích :

  • Jak v AWP,tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
  • AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp granáty.
  • Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0.

Servery

PLAYzone Vám samozřejmě poskytne herní servery, konkrétně jich je 16, heslo na servery je "pzcsgo".

Kapitán z každého týmů dostane před každým turnajem rcon heslo, kterým bude ovládat celý server. Do rconu se přihlásíte přes konzoli pomocí příkazu rcon_password "xxx". Zbytek rcon příkazů naleznete v níže uvedeném odkazu. Zneužití rconu se bude trestat!

Více informací naleznete jak ovládat server naleznete zde.

Tresty a u pozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).

  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).

  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu bude následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy nebo přessteam.