PLAYzone 1v1 Aerial Cup #26
Pravidla
Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
14/
16
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
1
/1
Systém turnaje
Systém turnaje
Hráči budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka a zahrají si proti sobě vybranou mapu. Před každým turnajem je nutné potvrdit svou účast v turnaji v Můj tým. Na potvrzování účasti bývá vyhrazený čas 60 minut před začátkem turnaje. Na potvrzení účasti budete upozorněni i adminem pomocí hromadné zprávy.
Registrace
Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své STEAM ID pro hru Rocket League (např. STEAM_0:1:1337).
Nastavení zápasu
- Server: Evropský
- Mapa: DFH Stadion
- Herní režim: Soukromý zápas
- Sestava: 1v1
- Formát: Celý turnaj Bo3
- Čas zápasu: 5 minut
Založení a vstoupení do zápasu
Záleží na domluvě týmů, kdo založí zápas. Hostitel vybere ve hře - Hrát Online a dále vybere Vytvořit soukromý zápas. Hostitel vytváří název a heslo pro vstup hráčů. Spoluhráči hostujicího týmu a soupeři, zvolí Hrát Online a vyberou Připojit se do soukromého zápasu. Hráči zadají název a heslo, které jim sdělí hostitel přes PLAYzone chat daného zápasu. Ten kdo je vlevo si bere vždy oranžový tým a ten kdo je vpravo si zvolí modrý tým. V tuto chvíli může zápas začít.
Povinnosti hráčů a omezení
- Na odehrání kola je stanoven čas 30 minut (15 minut čekání + 15 minut na odehrání)
- Pokud byl výsledek zápasu nahlášen nesprávně vaším soupeřem, máte 10 minut na nahlášení protestu. (pouze v případě, že máte uloženy screeny ze všech zápasů.
- Každý hráč musí mít registrováno své STEAM ID v příslušné lize.
Výsledky
Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".
Technické potíže
Týmy jsou zodpovědné za technické potíže, které nastanou na jejich straně. Zápasy nebudou přesunuty z důvodů technických potíží. Zápas bude pokračovat i přes technické potíže jednoho z týmů.
Zákazy
- Je zakázáno jakékoliv používání externího programu, který mění vlastnosti hry, a nebo zvýhodňuje hráče oproti ostatním. To zahrnuje i úpravu v ovladačích grafiky.
- Je zakázáno využívání bugů hry.
- Smurfing - hráč se vydává za jiného konkrétního hráče (využívá jeho přezdívku popř. STEAM ID).
- Hostování - hráč hraje pod svým STEAM ID, ovšem hraje za tým, ve kterém není veden jako hráč.
- Jak smurfing, tak hostování je ZAKÁZÁNO. Při podání stížnosti využije admin všech dostupných prostředků k ověření totožnosti hráčů.
- Zákaz spectování her.