Datart MČR WR Series #2
Hra
Pravidla
Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
10/
32
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/6
Admini turnaje
6. sezóna Samsung MČR v mobilních hrách je v plném proudu! Ve spolupráci s naším partnerem vám přinášíme čtvrtou letošní sérii turnajů, ve které se můžete utkat o slávu a MČR body, díky kterým si můžete zajistit postup do finále. Vyhrát by chtěl každý, ale šampionem se může stát pouze jeden tým!
Systém turnaje
- Turnaj se hraje systémem groups -> single elimination playoff.
- Ze skupin postupují 2 nejlepší týmy.
- Všechny zápasy se hrají jako BO1.
- Každý tým má pro zápas k dispozici 3 bany. oba kapitání si následně pořizují screenshot pro případný důkaz.
AUTOMATICKY ZAKÁZANÝ: THRESH
Rozdělení kvalifikačních (MČR) bodů
- 1. místo: 100 bodů
- 2. místo: 70 bodů
- 3.-4. místo: 40 bodů
- 5. - 8. místo: 20 bodů
- 9. - 16. místo: 12 bodů
Tabulku MČR klasifikace najdete na tomto odkazu.
Tabulku s body do měsíčního finále najete na tomto odkazu.
Harmonogram Datart MČR turnajové série
Pátek 6. srpna od 19:00 | Datart MČR Wild Rift Series #1 |
Pátek 13. srpna od 19:00 | Datart MČR Wild Rift Series #2 |
Pátek 20. srpna od 19:00 | Datart MČR Wild Rift Series #3 |
Pátek 28. srpna od 19:00 | Datart MČR Wild Rift Series - finále |
Do finále měsíční série postupuje 8 nejlepších týmů dle nasbíraných bodů z těchto 3 turnajů.
V případě bodové shody rozhoduje nejlepší umístění v jednom z turnajů. V případě kompletní shody rozhoduje dřívější nejlepší umístění v sérii. (Příklad: 8. a 9. tým mají stejně bodů, 8. vyhrál první turnaj, 9. vyhrál druhý turnaj, postupuje 8. tým)
Komunikace s adminem
- Pokud hráč potřebuje komunikovat s adminy, musí tak učinit přes Discord channel nebo oficiální protest. Hráči mají po dohrání zápasu deset minut na zadání protestu. Pozdější stížnosti budou brány v potaz pouze v případě hrubého porušení pravidel (posoudí admin).
- Komunikace s adminem: Discord - https://discord.gg/ERB3vJCyc7 - Silistor
Jak hrát turnaj na PLAYzone
- Registrace
- Pro přihlášení na turnaj je potřeba být registrován na portálu www.playzone.cz.
- Registrace do turnaje probíhá přes turnajový systém zde na webu. Na stránce turnaje v ovládacím panelu stačí kliknout na "přihlásit se do turnaje", zadat jméno týmu a jméno spoluhráčů a jakmile vaši spoluhráči potvrdí svou účast, jste zaregistrováni v turnaji.
- V den konání turnaje musí kapitán týmu potvrdit účast (check-in) týmu v turnaji!
- V turnaji je vyžadováno vyplněné Game ID (přezdívka ve hře)
- Game ID zadáte na PZ webu ve svém profilu.
- Příprava na turnaj
- Před začátkem turnaje je potřeba potvrdit účast v turnaji (pokud není uvedeno jinak).
- Na stránce turnaje v pravém sloupci (musíte být přihlášeni na PZ webu) najděte odkaz "Zaregistrovat hráče". V něm následně potvrdíte účast v turnaji.
POZOR: pro účast v turnaji je třeba, aby svou účast potvrdili všichni členové týmu a to kliknutím na potvrzovací odkaz ve zprávě, kterou najdou na stránce Moje zprávy zde na PLAYzone.
- Nalezení soupeře
- 1. možnost - V položce "Všechny zápasy" máte rozpis svých plánovaných zápasů.
- 2. možnost - Klikněte v pravém sloupci na "Skupny" v další fázi na"Rozpis play-off", v něm najděte svůj nick a nick svého soupeře.
- V Seznamu týmů (v pravém sloupci) najdete GAME ID svého soupeře.
- Vysvětlivky
- TBA - váš soupeře bude teprve určen
- freewin - nemáte soupeře, automaticky postupujete do dalšího kola
- V detailu vašeho zápasu vidíte Game ID vašeho soupeře. Pomocí něho si přidejte soupeře do přátel ve hře a pošlete mu výzvu ke hře.
- Pokud neumíte/nebo nevíte jak najít soupeře, kontaktujte tento tým nebo admina přímo na discordu.
- Zadávání výsledků
- Vítězové - Po kliknutí na váš zápas (přes "Můj účet", nebo přes výpis zápasů v play-off) klikněte na Zadat výsledek. V následném kroku přiložíte důkaz (screenshot s vaší výhrou) a zadáte výsledek (1-0, 0-1).
- Poražení - Po kliknutí na váš zápas klikněte na "Potvrdit výsledek" (je potřeba, aby vítěz nejprve výsledek zadal). V následujícím kroku výsledek potvrdíte.