Tipsport CS:GO Praha I – 2. kvalifikace
Pravidla
Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
-
Počet týmů v turnaji/maximální počet
34/
64
Hraje se systémem
Groups -> Single elimination playoff
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
5
/6
Admini turnaje
Tipsport CS:GO Praha I – 2. kvalifikace
Všechny formáty a harmonogramy dle registrovaných týmů.
Při účasti 32-48 týmů:
- Formát turnaje:
8 skupin po 4 až 6 týmech, dále z každé postupují 2
Single Elimination play-off pro 16 nejlepších týmů
- Harmonogram:
1. kolo skupin: 13:00
2. kolo skupin: 14:00
3. kolo skupin: 15:00
4. kolo skupin: 16:00
5. kolo skupin: 17:00
1. kolo play-off: 18:00
2. kolo play-off: 19:00
Souběžně hraná semifinále: 20:00 (bo1)
Grandfinále: 21:00 (bo3)
Systém turnaje
- Turnaj se hraje systémem skupin (BO1) a následného SE playoff. Kolik bude skupin a celkový harmonogram se řídí dle počtu registrovaných týmů. Jakým formátem se bude daná kvalifikace hrát, bude zveřejněno vždy po ukončení registrací zde na titulní stránce dané kvalifikace.
- Hráči, kteří se již kvalifikovali do closed kvalifikace nebo jsou dosazeni přímo do zastávky, se nesmí účastnit kvalifikačních turnajů dané zastávky za jiný tým. (Ani jako hosté)
- Do kvalifikace se mohou zapojit i týmy bez organizace. V případě kvalifikování ale každý tým musí být pod záštitou platné organizace.
- Prodloužení - MR3 (3 kola za každou stranu, první tým se 4 vyhranými koly vyhrává), startmoney $12,500
- Výherce této kvalifikace postupuje do Tipsport CS:GO Praha I uzavřené kvalifikace, které se odehraje v termínech 17.3 až 19.3.
Decidery rozhodování při bodové shodě ve skupinové části
- Při bodové shodě 2 týmů
- rozhoduje výsledek vzájemného zápasu
- Při bodové shodě 3 a více týmů
- Celkový počet nasbíraných bodů ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem získaných bodů
- Celkový rozdíl vyhraných/prohraných kol (čím vyšší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Celkový počet prohraných kol (čím nižší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Mini tabulka týmů se shodným počtem získaných bodů v základní skupině
4.1 Rozdíl vyhraných/prohraných kol ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů
4.2 Počet prohraných kol (méně prohraných kol je lepší) ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů - Opakování zápasů mezi týmy se shodným počtem bodů ve skupině
Přehled Tipsport CS:GO Praha I
Datum | Turnaj |
---|---|
Sobota 4. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 1. kvalifikace |
Neděle 5. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 2. kvalifikace |
Sobota 11. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 3. kvalifikace |
Neděle 12. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 4. kvalifikace |
Pátek 17. - 19. března | Tipsport CS:GO Praha I - uzavřená kvalifikace |
Pátek 24. - 26. března | Tipsport CS:GO Praha I - skupinová fáze |
Pátek 7. - 9. dubna | Tipsport CS:GO Praha I - playoff fáze |
Jak hrát tento turnaj
Komunikace s adminem
Veškerá komunikace s adminy probíhá na Discord serveru, na který se připojíte tímto odkazem: https://discord.gg/arkxHN3
Registrace
- Pro přihlášení na turnaj je potřeba být registrován na portálu playzone.cz.
- V turnaji je vyžadováno vyplněné vaše Game ID, tzn. vaše STEAM ID pro hru Counter Strike:Global Offensive. Game ID zadáte na PLAYzone webu ve svém profilu.
- Game ID se dá zjistit například na stránce steamid.io, kde stačí zkopírovat odkaz na váš profil a už vám vyjede vaše steamID, to poté celé zkopírujte. steamID by mělo vypadat nějak takto: STEAM_0:0:58442115
- Následně v Ovládacím panelu turnaje kliknete na [ZAREGISTROVAT TÝM], kde vyberete typ týmu, vyplníte jméno vašeho týmu a PLAYzone přezdívky vašich spoluhráčů.
POZOR: pro účast v turnaji je třeba, aby svou účast potvrdili všichni členové týmu a to kliknutím na potvrzovací odkaz ve zprávě, kterou najdou na stránce Moje zprávy zde na PLAYzone.
Příprava na turnaj
- Před začátkem turnaje je potřeba potvrdit účast v turnaji ovládacím panelu turnaje. Potvrzení účasti je možné v den turnaje od 08:00 do 12:45.
- Na stránce turnaje v pravém sloupci (musíte být přihlášeni na PZ webu) klikněte na tlačítko „POTVRDIT REGISTRACI“. V něm následně potvrdíte účast v turnaji.
Nalezení soupeře
- V ovládacím panelu turnaje napravo klikněte na „ROZPISY ZÁPASŮ“ a otevřete si svůj zápas v aktuálním kole, kde naleznete IP serveru. Stačí na ní kliknout a povolit otevření CS:GO, případně můžete použít příkaz connect v konzoli.
Nastavení serveru pro hru
- Výběr herní mapy a strany- začněte napsáním příkazu .veto do chatu, následně vyberte kategorii map (v tomto případě classic). Server náhodně vybere, který z týmů začne. Proběhne kompletní škrtání a následný výběr stran. Server automaticky změní mapu a pohlídá správné napojení hráčů do předem vybraných stran.
- Příprava na turnaj - každý hráč musí potvrdit, že je připravený napsáním příkazu .rdy nebo .ready do chatu. Následně je možné spustit zápas.
- Spuštění zápasu - do chatu napište příkaz .start a následně vyberte o jaký typ hry se jedná, v tomto případě se jedná o 5v5 classic.
Zadání výsledků
- Pro zadání výsledků si otevřete „ROZPISY ZÁPASŮ“, najděte si svůj zápas, otevřete ho a v pravém panelu klikněte na [NASTAVIT SKÓRE]. Je také třeba přiložit screenshoty se statusem z konzole a s výsledkovou tabulkou po skončení zápasu. Následně vám musí výsledek potvrdit soupeř.
Servery
PLAYzone má od společnosti Fakaheda.eu k dispozici celkem 32 herních serverů, heslo na servery je „pzwar“. Server ovládáte pomocí pluginu, který je na serveru nahrán. Podrobnější informace jak nastavit server pro hru naleznete výše v sekci „Nastavení serveru pro hru“ a kompletní příkazy ZDE.
Mapy
- de_mirage
- de_inferno
- de_overpass
- de_ancient
- de_nuke
- de_anubis
- de_vertigo
Coaching
Servery se v tomto ohledu ovládají stejně, jako většina ostatních serverů.
- Coach se musí přidat do týmu, za který chce coachovat a poté napsat do chatu .coach ct/t, podle strany, za kterou coachuje
- Pokud je na serveru autokick stačí, aby nějaký hráč na serveru napsal do chatu .autokick a ten se tedy vypne.
Doplňující pravidla
Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.
- Ve hře je vyžadován status PRIME u CS:GO účtu, jinak se nelze připojit na naše servery.
- STEAM profil musí být vytvořen a aktivní nejméně 6 měsíců (pouze admin může udělit výjimku), zároveň musí být steam profil veřejný.
- V případě 5v5 zápasů si soupeř smí vyžádat demo maximálně od tří hráčů soupeřova týmu a ti je musí poskytnout do 24 hodin od odehrání zápasu k danému zápasu (pokud není adminem stanoveno jinak). Admin si může vyžádat okamžitý upload dema hned po zápase. V případě nemožnosti (pomalý upload) nebo nedodání dema nebude hráči povoleno účastnit se navazujících zápasů v turnaji.
- Nenahrávání dema vyústí napoprvé v ban na 14 dní, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
- Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán může být potrestán banem na 10 dní.
- Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu.
- Kapitáni jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu může obdržet ban na týden.
- Automaticky je povolen jeden host, přičemž kapitán týmu je předem povinen k zápasu přiložit odkaz na PLAYzone účet daného hráče. Tento host nesmí mít na portálu PLAYzone žádný ban, jinak nebude host povolen. Tým tedy musí nastoupit se čtyřmi hráči registrovanými v turnaji + má možnost jednoho hosta.
Tresty a upozornění
- Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu může kapitán týmu obdržet ban na 10 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
- Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán může dostat ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
- Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).
- Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).
- Za nenahrání screenshotů ze zápasu může následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.