Tipsport CS:GO Praha I – dodatečná kvalifikace
Tipsport CS:GO Praha I – dodatečná kvalifikace
Systém turnaje
- Tato kvalifikace je určena pouze pro týmy z finále MČR 2022 a nelze se do ní registrovat.
- Turnaj se hraje systémem skupin každý s každým. Všechny zápasy jsou Bo1
- Top2 z každé skupiny postupují do main části eventu, zbylé 2 týmy do uzavřené kvalifikace.
- Prodloužení - MR3 (3 kola za každou stranu, první tým se 4 vyhranými koly vyhrává), startmoney $12,500
- Dodatečná kvalifikace není streamována ze strany PLAYzone. Týmy mají povoleno svoje zápasy streamovat.
SINNERS beastik | ENTERPRISE system | Cryptova MAXX | Universe stinx |
eSuba Kozlik | Dynamo Eclot K1-FiDa | Entropiq AJTT | Sampi.Tipsport MATYS |
Decidery rozhodování při bodové shodě ve skupinové části
- Při bodové shodě 2 týmů
- rozhoduje výsledek vzájemného zápasu
- Při bodové shodě 3 a více týmů
- Celkový počet nasbíraných bodů ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem získaných bodů
- Celkový rozdíl vyhraných/prohraných kol (čím vyšší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Celkový počet prohraných kol (čím nižší tím lepší) ve všech odehraných zápasech ve skupině
- Mini tabulka týmů se shodným počtem získaných bodů v základní skupině
4.1 Rozdíl vyhraných/prohraných kol ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů
4.2 Počet prohraných kol (méně prohraných kol je lepší) ve vzájemných zápasech týmů se shodným počtem bodů - Opakování zápasů mezi týmy se shodným počtem bodů ve skupině
Datum | Turnaj |
---|---|
Sobota 4. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 1. kvalifikace |
Neděle 5. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 2. kvalifikace |
Sobota 11. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 3. kvalifikace |
Neděle 12. března 13:00 | Tipsport CS:GO Praha I – 4. kvalifikace |
Pátek 17. - 19. března | Tipsport CS:GO Praha I - uzavřená kvalifikace |
Pátek 24. - 26. března | Tipsport CS:GO Praha I - skupinová fáze |
Pátek 7. - 9. dubna | Tipsport CS:GO Praha I - playoff fáze |
Jak hrát tento turnaj
Komunikace s adminem
Veškerá komunikace s adminy probíhá na Discord serveru, na který se připojíte tímto odkazem: https://discord.gg/arkxHN3
- V ovládacím panelu turnaje napravo klikněte na „ROZPISY ZÁPASŮ“ a otevřete si svůj zápas v aktuálním kole, kde naleznete IP serveru. Stačí na ní kliknout a povolit otevření CS:GO, případně můžete použít příkaz connect v konzoli.
Nastavení serveru pro hru
- Výběr herní mapy a strany- začněte napsáním příkazu .veto do chatu, následně vyberte kategorii map (v tomto případě classic). Server náhodně vybere, který z týmů začne. Proběhne kompletní škrtání a následný výběr stran. Server automaticky změní mapu a pohlídá správné napojení hráčů do předem vybraných stran.
- Příprava na turnaj - každý hráč musí potvrdit, že je připravený napsáním příkazu .rdy nebo .ready do chatu. Následně je možné spustit zápas.
- Spuštění zápasu - do chatu napište příkaz .start a následně vyberte o jaký typ hry se jedná, v tomto případě se jedná o 5v5 classic.
Zadání výsledků
- Pro zadání výsledků si otevřete „ROZPISY ZÁPASŮ“, najděte si svůj zápas, otevřete ho a v pravém panelu klikněte na [NASTAVIT SKÓRE]. Je také třeba přiložit screenshoty se statusem z konzole a s výsledkovou tabulkou po skončení zápasu. Následně vám musí výsledek potvrdit soupeř.
Servery
PLAYzone má od společnosti Fakaheda.eu k dispozici celkem 32 herních serverů, heslo na servery je „pzwar“. Server ovládáte pomocí pluginu, který je na serveru nahrán. Podrobnější informace jak nastavit server pro hru naleznete výše v sekci „Nastavení serveru pro hru“ a kompletní příkazy ZDE.
Mapy
- de_mirage
- de_inferno
- de_overpass
- de_ancient
- de_nuke
- de_anubis
- de_vertigo
Coaching
Servery se v tomto ohledu ovládají stejně, jako většina ostatních serverů.
- Coach se musí přidat do týmu, za který chce coachovat a poté napsat do chatu .coach ct/t, podle strany, za kterou coachuje
- Pokud je na serveru autokick stačí, aby nějaký hráč na serveru napsal do chatu .autokick a ten se tedy vypne.
Doplňující pravidla
Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.
- Ve hře je vyžadován status PRIME u CS:GO účtu, jinak se nelze připojit na naše servery.
- STEAM profil musí být vytvořen a aktivní nejméně 6 měsíců (pouze admin může udělit výjimku), zároveň musí být steam profil veřejný.
- V případě 5v5 zápasů si soupeř smí vyžádat demo maximálně od tří hráčů soupeřova týmu a ti je musí poskytnout do 24 hodin od odehrání zápasu k danému zápasu (pokud není adminem stanoveno jinak). Admin si může vyžádat okamžitý upload dema hned po zápase. V případě nemožnosti (pomalý upload) nebo nedodání dema nebude hráči povoleno účastnit se navazujících zápasů v turnaji.
- Nenahrávání dema vyústí napoprvé v ban na 14 dní, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
- Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán může být potrestán banem na 10 dní.
- Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu.
- Kapitáni jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu může obdržet ban na týden.
- Automaticky je povolen jeden host, přičemž kapitán týmu je předem povinen k zápasu přiložit odkaz na PLAYzone účet daného hráče. Tento host nesmí mít na portálu PLAYzone žádný ban, jinak nebude host povolen. Tým tedy musí nastoupit se čtyřmi hráči registrovanými v turnaji + má možnost jednoho hosta.
Tresty a upozornění
- Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu může kapitán týmu obdržet ban na 10 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
- Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán může dostat ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané na webu PLAYzone.cz
- Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).
- Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).
- Za nenahrání screenshotů ze zápasu může následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.