AVerMedia 2v2 ClassicCup #34
Registrace
Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.
Systém turnaje
Systém, kterým se bude danný turnaj hrát závisí většinou na počtu registrovaných a potvrzených týmů. U těchto turnajů však preferujeme systém skupin se Single Elimination (při dostatečném počtu týmů) nebo Double Elimination při nedostatečném počtu týmů. Avšak závisí na admina turnaji, jaký systém nakonec zvolí.
- Zápasy ve skupinách mohou skončit remízou. V případě remízy se prodlužuje pouze v play-off.
- Při systému Double Elimination v případě jedné prohry v turnaji ještě nekončíte, automaticky spadnete do Lower Bracket. Proto upozorňujeme hráče, aby pozorně sledovali samotný Rozpis Play-off, kde uvidíte kdy i s kým hrajete. Až případná druhá prohra v Lower Bracketu by znamenala váš konec v turnaji.
Mapy
- de_inferno
- de_dust2
- de_mirage
- de_cache
- de_cbble
- de_overpass
- de_train
Doplňující pravidla
Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.
- Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
- Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetel. Přesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
- Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
- Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán týdenním banem.
- Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu. POZOR! Soupisku týmu měnte před začátkem následujícího kola, jinak bude hráč přidaný do týmu považován za hosta.
- Kapitání jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.
Platí pouze v AIM/AWP turnajích :
- Jak v AWP,tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
- V AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp a granáty.
- Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0.
Servery
PLAYzone Vám samozřejmě poskytne herní servery, konkrétně jich je 16, heslo na servery je "pzcsgo".
Kapitán z každého týmů dostane před každým turnajem rcon heslo, kterým bude ovládat celý server. Do rconu se přihlásíte přes konzoli pomocí příkazu rcon_password "xxx". Zbytek rcon příkazů naleznete v níže uvedeném odkazu. Zneužití rconu se bude trestat!
Více informací naleznete jak ovládat server naleznete zde.
Tresty a upozornění
- Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 7 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz
- Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz