PLAYzone 3v3 NightCup #12
Systém turnaje
Týmy budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka a zahrají si proti sobě vybranou mapu. Před každým turnajem je nutné potvrdit svou účast v turnaji v Můj tým. Na potvrzování účasti bývá vyhrazený čas 60 minut před začátkem turnaje. Na potvrzení účasti budete upozorněni i adminem pomocí hromadné zprávy.
Zápas se hraje 3v3, jestliže někomu chybí hráč, zápas lze taky hrát se dvěma hráči. V případě, že se hráč odpojí, hra může pokračovat - v neprospěch týmu, kterému chybí hráč.
Registrace
Veškeré registrace probíhají přes turnajový systém. Všichni účastníci musí mít ve svém profilu samozřejmě vyplněno své STEAM ID pro hru Rocket League (např. STEAM_0:1:1337).
Nastavení zápasu
- Server: Evropský
- Mapa: DFH Stadion
- Herní režim: Soukromý zápas
- Sestava: 3v3
- Formát: Bo5 (finále Bo7)
- Čas zápasu: 5 minut
- Na odehrání kola je stanoven čas 45 minut (15 minut čekání + 30 minut na odehrání)
- Pokud byl výsledek zápasu nahlášen nesprávně vaším soupeřem, máte 10 minut na nahlášení protestu. (pouze v případě, že máte uloženy screeny ze všech zápasů.
- Každý hráč musí mít registrováno své STEAM ID v příslušné lize.
Výsledky
Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".
- Je zakázáno jakékoliv používání externího programu, který mění vlastnosti hry, a nebo zvýhodňuje hráče oproti ostatním. To zahrnuje i úpravu v ovladačích grafiky.
- Je zakázáno využívání bugů hry.
- Smurfing - hráč se vydává za jiného konkrétního hráče (využívá jeho přezdívku popř. STEAM ID).
- Hostování - hráč hraje pod svým STEAM ID, ovšem hraje za tým, ve kterém není veden jako hráč.
- Jak smurfing, tak hostování je ZAKÁZÁNO. Při podání stížnosti využije admin všech dostupných prostředků k ověření totožnosti hráčů.
- Pokud jeden hráč z týmu nemuže odehrát zápas nebo v něm pokračovat je zakázáno si vzít místo něj jiného hráče který neni registrovaný v týmu.