Přejít k hlavnímu obsahu

PLAYzone 2v2 AimCup #74

Výchozí obrázek

Ovládací panel

Dohráno
Registrace ukončeny
Registrované týmyPlayoffVšechny zápasy

PLAYzone 2v2 AimCup #74

Začátek turnaje
Registrace
-
Ověřování registrací
Počet týmů v turnaji/maximální počet
20/
32
Hraje se systémem
Single elimination
Minimální/maximální počet hráčů v týmu
2
/
3
Admini turnaje
RegistraceStačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje.&

PLAYzone 2v2 AimCup

Registrace

Stačí v Ovládacím panelu turnaje kliknout na Přihlásit se do turnaje. V profilu musí být samozřejmě vyplněno STEAM ID.

Systém turnaje

  • Týmy budou systémem náhodně rozlosovány do Single Elimination pavouka.

  • BO1 systém - Týmy na servery začnou škrtání příkazem .veto a výběrem kategorie map. Server automaticky zvolí pořadí týmu pro škrtaní a jedného kapitána. Na škrtání má pak každá strana 45 sekund, po uplynutí této doby se automaticky škrtne náhodna mapa a pokračuje druhá strana. Toto pokračuje dokud nezbude jedna mapa, která se po odškrtání automaticky změní.

  • V případě nefunknčnosti pluginu nebo nevyužití příkazu .veto škrtat začína tým, který je v rozpisu nalevo.

  • Prodloužení - MR3, startmoney $10,000

Mapy

  • aim_glockon_go
  • aim_ancients_go
  • aim_map
  • aim_map2_go
  • aim_furiouz
  • aim_redline
  • aim_toxic
  • aim_proper
  • aim_sunnyday
Mapy si můžete stáhnout zde.

Anticheat

V tomto turnaji je využíván EasyAntiCheat, který jsou všichni hráči POVINNI před zápasem zapnout. 

 STÁHNOUT EasyAntiCheat

  • Stačí si pouze stáhnout anticheat na výše uvedeném odkaze přes službu Steam, poté již pouze anticheat zapnout a vyčkat na hlášku "Ready. Start start the game." V tuto chvíli je anticheat plně připraven a můžete spustit hru a následně se napojit na server.
  • Zápas se musí odehrát na PLAYzone serveru, pouze tam Anticheat funguje! Porušení tohoto pravidla se bude trestat vyloučením týmů z turnaje. Pokud nebude server funkční nebo nastane jiný problém s Anticheatem, tak po domluvě s adminem se může zápas odehrát na jiném serveru, pod podmínkou, že všichni hráči povinně dodají demo a screenshoty ze zápasu.
Další informace, jak používat EAC a vyřešit problémy spojené s ním, najdete zde.

Servery

PLAYzone má od společnosti Fakaheda.eu k dispozici celkem 64 herních serverů, heslo na servery je "pzwar". Server ovládáte pomocí pluginu, který je na serveru nahrán. Podrobnější informace a příkazy pro ovládání serveru naleznete zde.

Server ovládáte pomocí následujících příkazů:

  • .help - vypíše všechny dostupné příkazy do konzole
  • .menu - obsahuje základní funkce (start, stop, kick, autokick, useknife)
  • .veto - banování map dle kategorie (aim, awp, ons, classic, funny)
  • .stopveto - ukončí banování map
  • .maps - otevře menu pro změnu mapy
  • .useknife - zapne/vypne knife round
  • .ready .rdy - označí hráče jako ready (příkaz lze použít i k unready)
  • .start - spustí zápas dle kategorie (aim/awp, classic)
  • .stop - ukončí zápas
  • .stay, .swap .switch - Vítěz knife round může změnit svůj team nebo zůstat
  • .pause - zapne následující kolo pauzu
  • .unpause - vypne pauzu (musí napsat oba týmy)
  • .autokick - zapne/vypne autokick
  • .coach t/ct - označí hráče jako trenéra týmu
  • .backup roundxx - načte zálohu hry

Fakaheda.eu

Výsledky

Výsledky zápasů zadáváte sami. Výsledek musí zadat (resp. potvrdit) obě strany. Zadávání výsledků naleznete vpravo v ovládacím panelu turnaje v položce "můj tým".

Doplňující pravidla

Turnaje se řídí obecnými pravidly pro hru Counter Strike: Global Offensive.

  • Cheating a veškeré protesty týkající se dema budeme řešit až po ukončení turnaje.
  • Na dodání IN-EYE dema má hráč čas 24 hodin od odehrání turnaje, pokud nebude demo dodáno, hráč obdrží ban. O demo hráč musí zažádat skrze žádosti. Na žádosti o demo pomocí komentářů nebude brán zřetelPřesný návod jak žádat a uploadovat dema. Pokud už o demo nejde požádat, stačí kontaktovat admina pomocí soukromé zprávy a ten hráče upozorní, aby demo dodal.
  • Nenahrávání dema vyústí napoprvé v týdenní ban, napodruhé v měsíční, potřetí budete zabanováni na 1 rok a po načtvrté již budete zabanováni permanentně.
  • Výsledky povinně zadávají obě strany, při nedodržení tohoto pravidla budou následovat tresty kapitánů. Pokud nebude výsledek potvrzen do 10 minut od odehrání zápasu, kapitán bude potrestán banem na 10 dní.
  • Po ukončení registrací je možno měnit soupisku týmu. POZOR! Soupisku týmu měnte před začátkem následujícího kola, jinak bude hráč přidaný do týmu považován za hosta.
  • Kapitání jsou povinni dělat screenshoty (status + první a druhá polovina) a po odehrání zápasu je musí vítězný tým nahrát k zápasu. Pokud budou nahrány jiné screenshoty, tak kapitán vítězného týmu obdrží ban na týden.

  • Pokud se nenaplní alespoň 70% týmů v turnaji, tak se počty slotů mohou snížit (například pokud bude účast týmů 38 při 64 slotech, tak se počet slotů sníží na 32, naopak pokud bude již alespoň 45 týmů, tak zůstává 64 slotů). Upozorňujeme, že pavouky jsou dělané pouze pro 8, 16, 32, 64, 128, atd. týmů.

Platí pouze v AIM/AWP turnajích :

  • Jak v AWP, tak AIM mapách je POVOLENO rushovat (přecházet ze spawnu na spawn).
  • AIM mapách je ZAKÁZANÉ používat awp granáty.
  • Na serveru musí být nastaven příkaz mp_freezetime 0, tudíž jsou POVOLENÉ "spawn killy".
  • Pokud je na mapě pistolka (většinou v AWP mapách), tak je POVOLENO s ní hrát
www.RC66.czTresty a upozornění

  • Za nepotvrzení výsledku do 10 minut u zápasu obdrží kapitán týmu ban na 10 dní na veškéré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Pokud se tým nedostaví na turnaj, jeho kapitán dostane ban na 7 dní na veškeré turnaje pořádané PLAYzone.cz

  • Jakákoliv urážka, narážka či poškozování cizí osoby bude trestáno banem (záleží na adminovi, jak dlouhý trest udělí).

  • Zneužití rconu se bude trestat i půlročním banem (pokud hráč jinému týmu změní během zápasu mapu, restartuje server, apod.).

  • Za nenahrání screenshotů ze zápasu bude následovat trest po kapitána až ve výši 7 dní.

Komunikace

Veškerá komunikace s adminem turnaje probíhá pouze přes soukromé zprávy nebo přes steam.