Přejít k hlavnímu obsahu

Průzkum Intel: Na sociální sítě je vhodnější notebook než chytrý telefon

28. 7. 2012 | 14:43 Všechny hry
Praha, 27. července 2012 – Používáte při správě svých účtů na sociálních sítích notebook nebo chytrý telefon? Na to se 4374 respondentů zeptala společnost Intel. Ukázalo se, že 72 procent dotazovaných preferuje notebook, neboť jim umožňuje plnohodnotnou uživatelskou zkušenost, rychlejší zadávání nových statusů či pohodlnější správu několika sociálních profilů. O tom, že notebook je na sociální sítě vhodnější, je přesvědčeno 75 procent Čechů.
Výchozí obrázek

Praha, 27. července 2012 – Používáte při správě svých účtů na sociálních sítích notebook nebo chytrý telefon? Na to se 4374 respondentů zeptala společnost Intel. Ukázalo se, že 72 procent dotazovaných preferuje notebook, neboť jim umožňuje plnohodnotnou uživatelskou zkušenost, rychlejší zadávání nových statusů či pohodlnější správu několika sociálních profilů. O tom, že notebook je na sociální sítě vhodnější, je přesvědčeno 75 procent Čechů. Průzkum v devíti zemích Evropy a Blízkého východu včetně České republiky uspořádala společnost Intel[1].


Graf 1: Které zařízení je vhodnější pro aktualizaci kreativního obsahu, statusů a informací na sociálních sítích? Průzkum společnosti Intel v červnu 2012 v 9 zemích Evropy a Blízkého východu mezi 4374 respondenty.

 

Notebook je preferovaným zařízením v každé ze čtyř kategorií, na které se průzkum v oblasti sociálních sítí soustředil (aktualizace kreativního obsahu, jako jsou fotografie a videa, aktualizace statusů a osobních informací, označení sebe či přátel na fotografiích, správa několika profilů současně). „Pro čtyři pětiny respondentů z ČR se notebook ukazuje jako nejvhodnější zařízení pro správu několika profilů současně a označení sebe či přátel na fotografiích. Přibližně sedm z deseti českých uživatelů by notebooku také dalo přednost

při aktualizaci svého statusu a vkládání fotografií či videí,“ komentoval českou část výsledků průzkumu Martin Vařbuchta, manažer společnosti Intel pro maloobchodní prodej.

V průzkumu se Intel také dotazoval, co by se mělo zlepšit u současných notebooků, aby je uživatelé mohli ještě lépe využívat pro aktualizace statusů na sociálních sítích. Dotazovaní by nejvíce ocenili větší výdrž na baterii (47 %) a rychlejší start (45 %). Více než třetina respondentů uvedla, že s tenčím nebo lehčím notebookem by na sociální sítě chodili přes svůj přenosný počítač častěji. Právě kvůli této poptávce mezi spotřebiteli uvedl Intel na trh širokou škálu ultra tenkých a rychlých zařízení Ultrabook™.

O společnosti Intel

Společnost Intel je světový lídr v počítačové inovaci. Společnost navrhuje a buduje klíčové technologie, které slouží jako základ pro výpočetní zařízení ve světě. Další informace o společnosti Intel jsou dostupné na www.intel.com/pressroom a http://blogs.intel.com.


[1] Průzkum v červnu 2012 organizovala společnost Intel v následujících devíti zemích regionu EMEA (Evropa, Blízký východ a Afrika). Číslo v závorce udává počet respondentů v dané zemi: Česká republika (502), Polsko (501), Velká Británie (501), Itálie (502), Španělsko (508), Nizozemsko (502), Egypt (558), Spojené arabské emiráty (406), Turecko (400). Celkový počet respondentů je 4374.

Štítky: INTEL