Přejít k hlavnímu obsahu

Jak si vedou prodeje Premium?

6. 8. 2012 | 14:11 Jak si vedou prodeje Premium?
V posledních zprávách EA o zisku se můžeme snadno dozvědět jak dobře si vedl nový předplatní model Battlefield 3 Premium.
Výchozí obrázek

V posledních zprávách EA o zisku se můžeme snadno dozvědět jak dobře si vedl nový předplatní model Battlefield 3 Premium.

EA ohlásilo solidní výkon v prvním čtvrtletí pro FIFA 12 a Battlefield 3” jelikož, “bylo v prvním čtvrtletí prodáno přes 2 miliony jednotek (premium) což předčilo naše očekávání u FIFA i BF3.

V tabulce níže se můžete podívat jak si vedli výnosy EA z digitálních produktů u franšíz FIFA a BF3. Zatímco u FIFA 12 se předpokládá výnos v hodnotě 17 milionů dolarů v digitálních produktech po zbytek fiskálního roku, u Battlefieldu 3 jsou očekávány výnosy v hodonotě 109 milionů dolarů, což by znamenalo celkový výnos v hodnotě 188 milionů dolarů za celý fiskální rok.

Nejlépe si podle EA vede platforma PC, poté Xbox a nakonec PS3. U PC je nárůst zapříčeněn mikrotransakcemi a digitalními službami přes Origin. Ten má již podle EA přes 21 milionů uživatelů a dokázal za poslední čtvrtletí vygenerovat zisk 324 milionů dolarů.

Teď se ale konečně dostáváme k tomu co nás zajímá nejvíce. Jak si vede služba Battlefield 3 Premium. Služba, která má předplatitelům rozšířit hru o další obsah, nabídnout speciální akce a dřívější přístup k očekávaným DLC jako Armored Kill nebo Aftermath a to vše za jednotnou cenu 50 dolarů (49.99)?

Podle zpráv EA vygenerovalo Premium výnos 37 milionů dolarů. V přepočtu na předplatitele to znamená, že si Premium zakoupilo přes 1.3 milionů zákazníků.

Co vy? Koupili jste si Premium? Proč? Jste s ním zatím spokojeni?