Dva německé komunitní weby navštívily veletrh Gamescom 2012 a udělalz rozhovory s lidmi z DICE, kteří tam byli přítomni. Pokusil jsem se tyto rozhovory pro Vás přeložit, avšak němčina není moje silná stránka, tak buďte shovívaví při případných nepřesnostech v překladu. V komentářích můžete napsat opravy pro překlad a já je následně doplním do článku, díky ;)
Rozhovor s globálním komunitním manažerem pro Battlefield, Danielem "zh1nt0" Matrosem, od Battlefield-Inside.de:
Battlefield-Inside.de: Jaké herní módy budou zahrnuty v Armored Kill?
Daniel Matros: Všechny herní módy, s výjimkou těch z Close Quarters. Nemělo by smysl mít mód Gun Master na mapě jako je Bandar Desert.
BI: Co se stane, když nepřítel zabere vlajku potřebnou pro pro kontrolu AC-130 Gunship a ta bude stále ve vzduchu?
DM: Bude automaticky zničena a po nějaké chvíli se znovu objeví pro nepřítele.
BI: Bude na konzolích méně vlajek (na mapách z balíčku Armored Kill)?
DM: Počet vlajek je stejný jako na PC, stejně tak i velikost map. Jsou jen zmenšeny některé objekty. [Co tím sakra myslí? :D pozn. redakce]
BI: Bude na konzolích méně vozidel (na mapách z balíčku Armored Kill)?
DM: Ano, jinak by všichni seděli pouze ve vozidlech.
BI: Je možné se v AC-130 narodit už na hranicích a je možné s ní zatáčet + je možné střílet?
DM: Je možné se spawnout přímo do AC-130. Obsahuje pozemní, tak i vzdušné zbraně. Střelci se mohou proti vzdušným cílům bránit světlicemi (nebo proti-letadlovou kulometem). Žádná další výbava pro AC-130 není. Je také možné skočit ven s padákem. AC-130 létá ve velkých kruzích po mapě okolo všech vlajek a na mapě Bandar Desert má skutečně taktický význam. [AC-130 asi nepůjde ovládat. pozn. redakce]
BI: Existují v AK mapy s malým počtem vozidel?
DM: V AK jsou mapy s více a méně vozidly. Nejvíce vozidel má mapa Bandar Desert, která je trochu podobná mapě Operation Firestorm. Na konzolích je ale o něco méně vozidel než na PC.
BI: Je tu nějaká možnost, že by se Battlefield 4 stal Play4Free titulem?
DM: V DICE jsme již vydali 2 úspěšné P4F tituly. Nakonec je to vlastně rozhodnutí marketingu. Nečekám ale, že by se u Battlefieldu 4 rozhodli k takovému kroku. Protože s prodejem kamufláží, shortcut balíčků a BF Premium je tu dost vlastností, které lze prodat samostatně.
BI: Jaký máš pocit z Battlefield 3 Premium Edice?
DM: Že BF3 Premium Edice přišla příliš brzy.
BI: Co je ten bonusový obsah pro majitele BF Premium a kdy bude vypuštěn?
DM: Nemohu o tom nic říct. Bude brzy oznámen. V budoucnu oznámíme vše včas a přesně. V srpnu se nám to tak bohužel nepodařilo. Veškerý bonusový obsah bude oznámen a vypuštěn v období od 25.8. do 31.8. 2012.
BI: Budou nějaké další vylepšení k funkci "zápasy" na Battlelogu?
DM: Ano, bude toho hodně. Zatím o tom diskutujeme a víme, že je potřeba aby každý hráč viděl svůj postup. Je to také potřeba pro správné fungování v eSportech. Hodnocení by bylo příhodné, ale momentálně není v přípravě.
Rozhovor s herním designérem pro Battlefield 3, Gustavem Hallingem, od Battlefield-3.org:
Battlefield-3.org: Jsou na všech mapách v Armored Kill útočné helikoptéry?
Gustav Halling: Ano, na každé mapě v AK jsou útočné helikoptéry.
B3: Je aktuální verze TV rakety dostačující nebo ji budete v budoucnu upravovat?
GH: Navýšili jsme dosah TV rakety. Podívali jsme se na to co bylo třeba, tak aby to správně pasovalo do hratelnosti. Další úpravy v budoucnu nemohou být vyvráceny.
B3: Dočkáme se někdy stíhaček s neřízenými bombami nebo stíhaček pro 2 hráče?
GH: To je něco, co bychom rádi přinesli zpět do hry.
B3: V Battlefieldu: Bad Company 2 byla mnohem větší destrukce terénu, než je v Battlefieldu 3. Proč jste ji snížili? Byla to otázka vybalancování hry, že?
GH: Ano, destrukce terénu je přizpůsobena na všechny mapy. Pokud jste na mapě Bandar Desert je možné vidět velké příkopy. Což by ale zase nesedlo do městských map a byl by to problém s vybalancováním hry. Je to také otázka hratelnosti a výkonu. V BFBC2 jste mohli po čase mít celou mapu pokrytou metr hlubokými dírami.
B3: Bude někdy v budoucnu ten modrý filtr ve hře odstraněn nebo přibude možnost jej vypnout?
GH: K tomu nemám co říct.
B3: Ale můžeš nám říct, zda to patří k určitému designu?
GH: Ano, modrý filtr je součástí designu Battlefieldu 3.
B3: Budou stíhači tanků hratelní na základních mapách Battlefieldu 3?
GH: Ne, stíhači tanků patří na mapy z Armored Kill a jsou speciálně navrženy pro tyto 4 nové mapy.
B3: Je opravena rušička ECM, se kterou má momentálně tolik lidí problémy? Kdy i po aktivaci rušičky raketa zasáhne cíl?
GH: Rušička ECM byla pro Armored Kill upravena, stejně jako Stinger a Igla.
B3: Je zde nějaká šance, že budou povoleny modifikace nebo že budou zakomponovány do prodejního modelu?
GH: Modifikace jsou velkou součástí Battlefieldu, rádi bychom, aby se v budoucnu s nimi pokračovalo.
B3: Co si myslíš o uživatelském grafickém prostředí (GUI)?
GH: Herní menu je společné na všech platformách. Myslím si, že je dobré a účelné.
B3: Můžeš nám říct něco ohledně nadcházejícího bonusového obsahu, který bude vydán v srpnu?
GH: Vše co mohu říci je, že bude oznámen později.
B3: Dostaneme zpět rozšířený zásobník pro MG36?
GH: Bylo to diskutováno skutečně hodně a momentálně o tom opatrně rozmýšlíme a později se rozhodneme zda jej přidáme zpět.
B3: Takže je to otázka vybalancování hry? Tedy, že každá zbraň má svoji určitou sílu a někdy rozšířený zásobník není dobrý nápad?
GH: Ano, je to otázka vybalancování a teprve uvidíme zda jej přidáme někdy zpět. Kromě toho, zbraň má teď dobré hodnoty.
B3: Další otázku je těžké zformulovat. Spoustu lidí by rádo vidělo týmově založená vozidla (artilerii), na každé straně týmu. Například zbraňový systém M108 Paladin od U.S. Forces.
GH: Rozhodli jsme se pro lehce obrněné vozidlo, jelikož lépe sedí do hratelnosti. Těžce obrněná artilerie by byla skutečná výzva pro vybalancování a tak jsme se rozhodli pro lehce obrněné vozidlo.
B3: Co si myslíš o nápadu přidat SU-25TM a A-10 na mapy v režimu Conquest?
GH: SU-25 a A-10 jsou navrženy pro mapy v režimu Rush. Z technického hlediska by nebyl problém je přidat na mapy v režimu Conquest, ale způsobilo to problémy s vybalancováním. Jsou prostě příliš silné proti tanků a tak se na Conquest nehodí.
B3: No a náš rozhovor zakončíme se zábavnější otázkou: Máš raději Martini protřepané nebo míchané?
GH: Protřepané.