Server Atomic vyzpovídal Patricka Bacha (výkonného producenta DICE). Mimo jiné se řešily otázky týkající se enginu Frostbite a došlo i na otázky ohledně Battlefieldu 4. Frostbite engine používá více herních studií pod EA. Můžeme se těšit na hry Warfighter nebo Command & Conquer. Na tomto enginu se neustále pracuje a dotváří.
Co se týče studia DICE, pokud se podíváme do historie, zjistíme že každý rok vyšel ze studia jeden titul ročně (BF Heroes, BC1, BC2, BF 1943...) studio svojí velikostí je však schopno vydat pouze jednu větší hru za x-roků. Proto je vždy 2 letý cyklus při vydávání stěžejních titulů. A jinak to nebude ani v případě Battlefieldu 4. Který je plánován na konec roku 2013.
V Battlefieldu 3 není vše a existuje spoustu věcí, které může studio udělat. Prozrazovat co by to mohlo být však Patrik nechtěl. "Battlefield 4 bude něco, co jsme nemohli udělat v Battlefieldu 3, jinak by to nebyla nová hra."
Doufejme, že se kluci z DICE poučí ze svých chyb a ukáží nám plnou sílu Frostbite 2 enginu.
Dále před 6 dny vyšel prozatím nejnovější patch pro Battlefield 3 (1.06), který má na PC velikost 2.2 GB, na PS3 1.53 GB a na X360 1.44 GB. Seznam změn tohoto patche je skutečně obrovský a obsahuje okolo 70 položek.
Přečíst si jej můžete v angličtině na Battlelogu nebo přeložený na komunitním webu Battlefield-3.cz.