Ani to netrvalo a už nám začal říjen. V prvním říjnovém týdnu nás čekalo opět několik změn ve hře a taky několik zápasů mezi českými guildami se odehrálo. Na závěr toho všeho Jonathan Sharp vysvětlil, že ještě musíme počkat na slibovatný blog post.
CZ / SK scéna:
Začneme z ostra zápasy, které se odehráli tento týden na naší malé scéně. Tento týden se opět odehrálo několik zápasů mezi našimi sPvP guildami.
- Massive Package [ftw] vs No Life [NolF]: skončilo vítěztvím pro [ftw]
- Mufinex Squad [next] vs Maori Haka [MaoR]: skončilo vítěztvím pro [next] 500:175. Bojovalo se na "Battle of Khylo" mapě.
- No Life [NolF] vs Maori Haka [MaoR]: zápas skončil vítěztvím [NolF]
- Mufinex Squad [next] vs Incognito [INC]: se střetli na "Battle of Khylo". Zápas skončil vítěztvím pro [next] v poměru 500:367
- No Life [NolF] vs Lex Mortins [LM]: skončil vítěztvím pro No Life. Zápas je možné shlédnout na streamu http://cs.twitch.tv/nl_carrier/b/334116712 začíná v 7 minutě.
- Massive Package [ftw] vs No Life [NolF]: skončil vítěztvím pro [ftw]. Zápas je ke shlédnutí na streamu [ftw] ale i na streamu [NolF].
Tolik k zápasům na naší scéně. Pokud máte nadále zájem tyto informace sledovat, nebo přispívat - sledujte toto fórum. Zároveň v naší komunitě se rozšířil počet streamerů. V současné době můžete sledovat již několik guild přímo na streamu.
Patch notes:
V úterý se nám na mašinky dostal nový update. Celé patch notes si můžete přečíst zde. V tomto patchi proběhlo několik oprav bugů ale především nerf boonu "retaliation", který byl především využíván pro bunker Guardiany.
Jonathan Sharp:
Asi každý, kdo se jen trochu zajímá o sPvP netrpělivě čeká na slíbený blog post od Jonathana Sharpa. No stále není vydán. Jonathan nicméně na fóru sdělil proč ještě jeho blog není veřejně vydán (kvůli lokalizacím do ostatních jazyků) a také zmínil pár dalších věcí. Pokud máte zájem přečíst si to celé, pak Vás odkážu na oficiální fórum kte je k vidění celý jeho post. Ve zkratce o co šlo:
- Slibovaný blog post prochází závěrečnými úpravami. Zároveň se překládá do dalších jazyků tak aby informaci měli všichni ve stejný čas.
- Balance je v zásadě dobrý. ArenaNet nebude balancovat hru na základě postů typu "nerfněte tohle je to OP", "Postava X je moc silná, je zapotřebí buffnout postavu Y". V ArenaNetu trpělivě sledují jak se vyvíjí metagame, jak se hrají postavy a feedback od hráčů se zároveň porovnává s reálnými daty ze serverů. V tomto ohledu je důležité mít podklady v datech protože každý hráč vidí balance na základě svých vlastních dovedností a limitů.
- Nové věci v sPvP jsou rozebrány v blog postu a Jonathan nechtěl spoilovat. Jen zmínil, že si je vědom jak jsou důležité a že je budou postupně implementovat v takovém pořadí aby to dávalo jasný a logický smysl.