Přejít k hlavnímu obsahu

Vyhlášení výherců první Prémiové akce: Navrhněte vlastní mapu pro Battlefield

Na konci srpna DICE odstartovalo první Premiovou akci: Navrhněte vlastní mapu pro Battlefield. Dostali celkem přes 600 různých návrhů, avšak vyhrát mohlo pouze 10 nejlepších a ty se nám zde představí v níže přeloženém článku. A jestli budou některé z uvedených návrhů map ve skutečnosti realizovány, už je však ve hvězdách.
Výchozí obrázek

Na konci srpna DICE odstartovalo první Premiovou akci: Navrhněte vlastní mapu pro Battlefield. Dostali celkem přes 600 různých návrhů, avšak vyhrát mohlo pouze 10 nejlepších a ty se nám zde představí v níže přeloženém článku. A jestli budou některé z uvedených návrhů map ve skutečnosti realizovány, už je však ve hvězdách.

Po přečtení můžete dát hlas svému favoritovi na stránkách Battlefield Blog (na konci).


Zdravím Vás fanoušci Battlefieldu!

Jmenuji se Niklas Fegraeus a jsem jedním z vedoucích designérů DICE, pracujících na sérii Battlefield. Byl jsem požádán, abych se stal soudcem a zároveň i porotou pro exkluzivní Premiovou akci: Navrhněte vlastní mapu pro Battlefield, kde jste navrhovali vlastní nápady pro mapu do Battlefieldu 3! Okamžitě jsem tuto nabídku přijal a měl jsem možnost si prohlédnout stovky úžasných návrhů od Vás všech, členů Premium.

Nejdříve musím vysvětlit co jsem posuzoval při prohlížení Vašich návrhů. Všechny návrhy jsem posuzoval podle tří kritérií:

Hratelnost

Toto byl nejdůležitější prvek návrhu. Museli jste mít skvělé a čerstvé nápady, které umožní ostatním lidem se bavit. Bez dobrého nápadu není možné začít žádný návrh.

Kvalita prezentace

Aby bylo možné přesvědčit ostatní o tom, že Váš nápad je skvělý, potřebujete prezentovat svoji práci strukturovaně a jasně. Tak, aby každý pochopil informace a nebyl z nich zmaten. Koneckonců pokud nikdo Vašemu nápadu neporozumí, je jedno jak moc je skvělý.

Vizuální představa

Krásné věci jsou atraktivní a to také platí i pro návrhy map. Pokud budete prezentovat věci, které mají vysokou vizuální kvalitu a dobře se na ně dívá, tak o to je větší šance, že se lidem bude líbit to co děláte.

Nakonec, než ještě vyhlásím vítěze, dovolte mi, abych vzdal čestné uznání a velké díky VÁM všem. Bylo opravdu úžasné vidět všechny Vaše nápady a kreativní práci, kterou jste vložili do svých příspěvků. Viděl jsem všechny druhy úžasných výtvorů, od masivních ropných plošin až po podvodní parky. Od bitev cestujících časem, po příběhy od skutečných vojáků bojujících ve skutečných válkách. Dokonce i čínské upíry! Ještě jednou, děkuji všem. A teď k vítězům, kteří jsou seřazeni podle abecedy!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Operation Fast Break” (Operace rychlý protiútok)

Autor příspěvku: Christopher, věk 41, pochází z Marylandu, USA

 

V kostce:

Operace rychlý protiútok je adrenalinem napumpovaný letecký útok na jedoucí vlak. Útočící tým využívá průzkumných helikoptér, aby našel volné body pro vysazení útočníků, kteří se poté snaží zabezpečit vlak, zatímco projíždí horským průsmykem. Obránci ve vlaku musí využít všech zbraní a označování nepřátel, aby mohli odvrátit útok, který se na ně žene skoro ze všech úhlů.

Komentář Niklase:

Ahoj Christophere! Popsal jsi úžasné Bondovské momenty, kdy helikoptéry útočí jako roj včel na vlak a provádějí výsadek vojáků, zatímco se snaží vyhnout nepřátelským protivzdušným zbraním a raketám... a já naprosto souhlasím! Skutečně to zní jako úžasná adrenalinová honička, kombinující jádro Battlefieldu jako jsou útočící helikoptéry a týmovou práci. Co se mi líbí na Tvém návrhu je kreativita a dobře definované hráčské "momenty", jenž jsou velmi důležité při tvorbě herních zážitků. Tvůj útočný vlak je prostě epickou výhrou!

Niklasův dodatečný požadavek:

Nové tlačítko, které by po zmáčknutí zařvalo "Všichni na palubu!".

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Devil’s Island” (Ďáblův ostrov)

Autor příspěvku: Andrés, věk 22, pochází z Madridu, Španělsko

 

V kostce:

Ďáblův ostrov je obojživelný útok na to, co kdysi bývala základna pro ponorky za 2. světové války, jenž je umístěna na vulkanickém ostrově obklopeným zrádnými vodami. Útočící tým musí projít skrze vraky lodí z 2. světové války,  dostat se na ostrov, prodrat se terénem a nakonec infiltrovat základnu pro ponorky. Má to však jeden háček... dvě sopky už nebaví spát a začnou soptit! Jak se zdá, ďábel nemá rád svoji novou společnost. Hráči se musí nejen vyhnout nepřátelským kulkám, ale také se držet zpátky od tekoucí žhavé lávy a smrtícími mraky popelu. Vše tak neustále mění hrací plochu a nutí hráče měnit svoji taktiku.

Komentář Niklase:

Ahoj Andrési! Mnoho lidí navrhovalo zahrnutí sopek, ale nikdo nezamýšlel je zapojit tak živě a skvěle jako ty. Také kombinace tropického prostředí, starých trosek z 2. světové války a samozřejmě aktivní sopky zajisté poskytne dechberoucí zážitek. Za svoji kreativitu si podle mě prostě zasloužíš být výhercem.

Niklasův dodatečný požadavek:

Pokud skočíš do sopky, začne pršet!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Operation Storm" (Operace bouře)

Autor příspěvku: Tina, věk 20, pochází z Nového Jižního Walesu, Austrálie

 

V kostce:

V Operaci bouře se největší komerční letadlo světa stává dějištěm pro intenzivní boj ve vysoké nadmořské výšce, když byla na palubě objevena bomba! Řízení letadla je ztraceno a hráči jsou uvězněni uvnitř. Přes všechen chaos musí útočící tým najít a zneškodnit bombu za každou cenu. Pokud tak neučiní, letadlo exploduje ve vzduchu a pošle hráče na zem. Ti si musí nasadit padáky a pokračovat v bojích v husté džungli.

Komentář Niklase:

Ahoj Tino! Vyhazování vozidel do vzduchu je něco, pro co je Battlefield rozhodně znám a ty jsi to povznesla na úplně novou úroveň. Tvůj nápad ohledně komerčního letadla obsahuje dynamickou (a opravdu fyzickou) pěší bitvu, odehrávající se ve vzduchu! A třešničkou na dortu je pád skrze oblaka plný přestřelek s následným dopadem do džungle a závodem, ke zbývajícím úkolům na čtyřkolkách. Tvůj nápad má epické momenty, tuny adrenalinu a dokonce i hratelnost ovlivněnou gravitací, a to tě činí vítězem!

Niklasův dodatečný požadavek:

Bumerangy pro Průzkumníka! Ty víš, že tam musí být.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"The Carrier" (Letadlová loď)

Autor příspěvku: Tim, věk 19, pochází z Napier, Nový Zéland

 

V kostce:

Intenzivní boj probíhá uvnitř americké letadlové lodi, když se vojáci snaží zajistit jídelnu, strojírnu a chodby. Aby to bylo ještě horší, dochází Vám čas - loď se pomalu potápí a naklání se více a více na svých osách. Temnota je všudypřítomná a voda pomalu stoupá...

Komentář Niklase:

Ahoj Time! Zatímco lodě a námořní plavidla byly součástí mnoha nápadů, shledávám tvůj jako výjmečně dobře prezentovaný. Popsal jsi své myšlenky pečlivě a provedl jsi skvělou ilustraci, abys ujasnil své cíle. Navrch všeho ta klaustrofobická a paniku navozující událost skutečně se potápějící lodi z ní činí loď, kterou bych moc rád navštívil!

Niklasův dodatečný požadavek:

Achievement Darwinovy ceny pro toho, kdo použije defibrilátory ve vodě!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Heavy Desert” (Dusná poušť)

Autor příspěvku: Mattias, věk 22, pochází z Halmstadu, Švédsko

 

V kostce:

Velká vojenská základna umístěná v úmorné poušti, když náhle udeří nebezpečné počasí.Tato obří mapa se zaměřuje na zprostředkování kompletních Battlefield zážitků hráčům. Vše od odstřelování, tankové bitvy, až po boje nablízko. To vše můžete zažít v tomto obřím prostředí, kde dynamicky měnící se počasí poskytne nádherné kulisy a různorodou hratelnost.

Komentář Niklase:

Ahoj Mattiasi! Sepsat své nápady na kus papíru je jedna věc. Postavit vše z Lega a dřeva je věc druhá! Ty jsi povznesl prezentaci do extrému v nejlepším smyslu a transformoval jsi svoji ložnici do kompletního bojiště. Nyní vše co potřebuji je sehnat zmenšovací zbraň, abych se tam dostal a mohl hrát!

Niklasův dodatečný požadavek:

Jak vypadá tvůj obývací pokoj?

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Appalachia"

Autor příspěvku: Dave "EvilViking", věk 24, pochází z Virginie, USA

V kostce:

Opuštěné letiště obklopené zelenými kopci v rustikálním centru Ameriky. Velké a příjemné kopce poskytují fantastickou příležitosti pro hraní s vozidly s jasně stanoveným ústředním bodem na jediném letišti. Vzdušná převaha bude klíčem k vítězství.

Komentář Niklase:

Ahoj Dave! Se svojí prezentací "Appalachia" jsi předvedl nejen dobrý nápad, ale také fantastické zkušenosti v prezentaci. Vím, že jsi aktivní YouTuber, a tvoje zkušenosti v prezentování věcí jasně a zábavně oslňují skrze celé video. Dále jsi také zachytil epickou rozlohu Battlefieldu ve velmi příjemné formě s odkazy vyobrazující unikátnost Amerického prostředí, které jsi zvolil. Myslím, že to nejlepší co mohu udělat je neříkat již nic dalšího, ale nechat to na tobě:

Niklasův dodatečný požadavek:

Horkovzdušné balóny na letišti, aby si každý užil ten výhled!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Bering Strait” (Beringova úžina)

Autor příspěvku: Aaron, věk 21, pochází z Kalifornie, USA

 

V kostce:

Válka na ledovci! Mostní konstrukce není dokončena kvůli zhoršeným diplomatickým vztahům mezi USA a Ruskem. Brzy vypukne válka na prostranství pokrytém ledem a sněhem. Bojujte v ledových tunelech, na kluzkých svazích a sněhem pokrytých jeskyních, abyste uchránili staveniště mostní konstrukce a odrazili útok.

Komentář Niklase:

Ahoj Aarone! Jsem skutečně nadšen ledovým světem, který jsi vytvořil. Už se vidím jak se pohybuji mezi obřími prasklinami využívajíce vyčnívající kusy jako krytí, zatímco špehuji nepřítele skrze oblasti jasného ledu. Nejenže jsi vytvořil zajímavý nápad pro hratelnost, ale také ukázal jak 2D tak i 3D artwork, k prezentaci svého návrhu. Sjíždění kopců a kluzkých svahů pro mě nikdy nebylo tak lákavé!

Niklasův dodatečný požadavek:

Sněžné řetězy jako další odemykatelnou položku pro vozidla!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Chulyshman Dam” (Čulyšmanská přehrada)

Autor příspěvku: David "Luetin", věk 29, pochází z Londýna, Velká Británie

 

V kostce:

Dějištěm pro tuto bitvu je obří ruská přehrada, kde americké síly objeví skryté raketové silo schopné vystřelit mezikontinentální balistické rakety na klíčové cíle. Po čistě vozidlových bojích u přehrady dochází k jejímu epickému zničení. Poté může nastat pěší útok, jelikož raketové silo je nyní kompletně odkryto.

Komentář Niklase:

Ahoj Davide! Jakožto pravidelný divák tvých videí jsem byl mile překvapen, že jsi využil svých kreativních zkušeností a zaslal svůj nápad do naší soutěže! Zatímco hodně lidí navrhlo přehradu jako klíčový prvek mapy, tobě se podařilo zůstat nad průměrem, když jsi dodal nejen skvěle vypadající prezentaci a detailní části hratelnosti, ale také úžasný artwork. Díky tvoji překrásné prezentaci a pečlivě formulovaného popisu hratelnosti jsi vyhrál!

Niklasův dodatečný požadavek:

Vítězná obrazovka zobrazující mě, vypouštějící mezikontinentální balistickou raketu na nepřátelskou základnu. Ve zpomaleném záběru.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Deep Blue" (Hluboké moře)

Autor příspěvku: Niklas, věk 18, pochází z Hamburku, Německo

 

V kostce:

Největší námořní bitva v novodobé historii! Dvě plně naložené letadlové lodě účastnící se epické bitvy. Křižníky, letadlové lodě a torpédoborce proti sobě. Tato velmi velká Conquestová mapa uvidí roje stíhaček bojujících o příležitost k útoku na námořní plavidla, helikoptéry a čluny přepravující vojáky přes mapu za úkol sabotáže a narušení nepřátelských operací. A během tohoto všeho masivní proti-lodní rakety zkoumajíci vody, aby nalezli své cíle.

Komentář Niklase:

Ahoj Niklasi! Tvůj nápad je zdaleka ten nejvíce "epický", jenž se dostal do této soutěže. Dokážu si jednoduše představit ty úžasné zážitky s mojí vlastní válečnou lodí (a každý by měl svoji)! Jistě, potřeboval bys malý zázrak, pokud by ses skutečně pokusil vytvořit něco takového měřítka v Battlefieldu, ale to ti nezabránilo s natáhnutím své představivosti a prezentováním něčeho, co by bylo zkrátka fantastické! A proto jsi se také stal vítězem.

Niklasův dodatečný požadavek:

Bitevní loď! Ne, počkat. Dvě bitevní lodě!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

“Crusader Castle” (Křižácký hrad)

Autor příspěvku: Bill, věk 43, pochází z Kanady

 

V kostce:

Stará zřícenina hradu z dob křižáckých výprav se stává bojištěm na blízko! Umístěná na vrcholku kopce se tato bašta stala rujnou a nárokuje si ji matka příroda (tedy převážně různé keře). Ale jak se blíží válka, mohou být v těchto starých kamenných chodbách znovu slyšet výkřiky bitev.

Komentář Niklase:

Ahoj Bille! Zdokumentování fascinujících míst po celém světe je něco, co udělalo spoustu lidí v této soutěži a také to vyústilo v několik skutečně pozoruhodných čtení. Zatímco většina z nich by určitě byla skvělými mapami pro Battlefield, raději jsem se rozhodl ocenit osobní kreativitu než dokumentaci. Vy pane jste ale zvládl oboje v pozoruhodné kvalitě, stejně jako velmi podrobné analytické zvážení detailů souvisejících s herním zážitkem. Skutečně jsi transformoval cestu k Jordánskému hradu na úžasný Battlefieldovský zážitek a za to jsi výhercem soutěže!

Niklasův dodatečný požadavek:

Chci zničit ten největší kamenný pilíř v hradu... sleděm!