Přejít k hlavnímu obsahu

Shrnutí všech dosavadních informací o DLC Aftermath

Protože poslední dny nebylo o novinky nouze, rozhodl jsem se sepsat všechny důležité informace o tomto DLC do jednoho (snad) přehledného článku. Začnu tedy hlavně daty vydání tohoto DLC pro jednotlivé platformy:
Výchozí obrázek

Protože poslední dny nebylo o novinky nouze, rozhodl jsem se sepsat všechny důležité informace o tomto DLC do jednoho (snad) přehledného článku. Začnu tedy hlavně daty vydání tohoto DLC pro jednotlivé platformy:

  • Majitelé BF Premium na PS3 – 27.11. 2012
  • Majitelé BF Premium na PC/X360 – 4.12. 2012
  • Hráči bez BF Premium na PS3 - 11.12. 2012
  • Hráči bez BF Premium na PC/X360 – 18.12. 2012 

 

    Tak kdy už známe data vydání pro Aftermath, tak si povězme co vše nám přinese:

    • 10 nových úkolů
    • 10 nových psích známek
    • 8 nových kamufláží, které budou jako výchozí pro jednotlivá povolání a frakce 
    • 5 nových achievementů/trofejí pro konzolové hráče
    • 4 nové mapy
    • 3 nová vozidla
    • 1 novou zbraň (možná jich bude více, potvrzena však zatím byla pouze jedna)
    • 1 nový herní mód Scavenger
    • Na serveru budou náhodně probíhat otřesy, které hráči rozklepou míření a celkový pohled
    • Bude vylepšena destrukce, kdy během otřesů budou padat různé části budov, či nějaké monumenty apod.

     

      Když už známe ty základní údaje, pojďme se na to podívat krapet podrobněji a začněme mapami. Čtyři nové mapy budou něco na styl těch z DLC Back to Karkand a Close Quarters dohromady. To znamená, že budou kombinovat otevřený prostor pro techniku, ale také malé prostory pro pěší boje. Názvy jednotlivých map v abecedním pořadí jsou: Azadi Hell, Epicenter, Hillside Village, Markez Market (všechny názvy nemusí přesně sedět, nebyly ještě oficiálně potvrzeny). První jmenovaná mapa bude obsahovat různé tajné tunely, do kterých bude existovat přístup až po odpálení nějaké překážky například pomocí C4. Epicenter bude na tom podobně, jen se nebude jednat o tunely, ale klasické cesty, které však budou také mít schovaný vstup. Hillside Village bude víceméně obchodní centrum se spoustou vlajek, avšak i s volnějším prostorem pro vozidla. Na některých mapách (v určitých herních módech) bude také dostupná technika jako jsou tanky a helikoptéry.

      Obrázek mapy Epicenter.

      To by bylo něco málo k mapám a teď se podívejme na novou zbraň, kterou je kuše. Ta není pro sérii Battlefield úplný nováček, protože v Battlefieldu 2: Special Forces byla také, avšak sloužila pro vystřelení "zipline", díky kterému bylo možné se slaňovat z vyšších míst. Kuše bude mít i několik možností úprav, konkrétně jde o hledí a střelivo. Pro přiblížení bude nabízet 8 násobnou optiku či kolimátor. Jako střelivo bude možné použít výbušné šipky, šipky upravené na dlouhé vzdálenosti, speciální šipky s detektory pohybu a nakonec klasické šipky vhodné na střední vzdálenost. Nebude nahrazovat žádnou primární ani sekundární zbraň, ale půjde o výbavu (gadget) dostupnou pro všechny povolání.

      Obrázek nově představené kuše.

      Teď si něco povězme o nových vozidlech. Ty budou konkrétně 3 a to Phoenix (US), Barsuk (RU) a Rhino. První jmenované bude patřit americkým jednotkám a půjde o obrněnější Humvee s granátometem a kulometem na střeše. Barsuk je pro změnu vozidlo ruských jednotek a jedná se o obrněnějšího Vodnika se stejným zbraňovým arzenálem jako má právě Phoenix. Poslední jmenované je Rhino a  jedná se o civilní dodávku, která je také trochu obrněná a nabízí místo pro 4 hráče. Z toho řidič má možnost ovládat kulomet umístěný na střeše tohoto vozidla.

      Obrázek vozidla Barsuk.

      Nový herní mód Scavenger nabídne skutečně zajímavou hratelnost. Všichni hráči začnou prakticky bez ničeho, protože budou mít k dispozici pouze 1 granát, nůž a pistoli. Ostatní zbraně je nutné najít na různých místech na mapě. Podle toho jak dobré zbraně to budou, tak budou také dostupné. To znamená, že třeba slabší samopaly najdete na krytých místech uvnitř budov, ale třeba účinné útočné pušky už budou umístěny na nekrytých místech, jako jsou třeba náměstí apod.

       Obrázek z mapy Epicenter.

      Potom se také nesmím zapomenout zmínit o novém efektu do hratelnosti a vylepšené destrukci, jenž přijde právě s Aftermath. Nový efekt, který nám má zpestřit hratelnost jsou otřesy zemětřesení. Ty se budou na mapě objevovat náhodně a hráč bude během nich mít rozstřesené míření i normální pohled. Během těchto otřesů se předvede i vylepšená destrukce, kdy dojde k pádu různých monumentů a také částí budov. Takže pokud budete na určitých vlajkách a dojde k otřesům, měli byste se začít krýt, protože by Vás části budov mohli klidně zabít. Zní to opravdu dobře, tak doufejme, že to bude ve výsledku skutečně vypadat a fungovat tak dobře jak to zní.

      Obrázek z mapy Markez Market.

      Dále se podařilo v jednom z videí se záběry z tohoto DLC objevit i jednu psí známku a to konkrétně pro kuši, tak se na ni podívejme. Za jaký počet zabití ji hráč získá je však bohužel neznámé.

      To by bylo tak asi vše z toho nejdůležitějšího a tak pokud máte zájem podívat se na další články o Aftermath, ve kterých jsou i jiné obrázky a hlavně trailer z tohoto DLC, tak tady je jejich výpis (seřazeno podle data vydání článků):

       

        Nevím jak Vy, ale já se na toto DLC rozhodně těším. Povězte nám čeho se nejvíce bojíte a na co se těšíte? Koupíte si toto DLC nebo jej raději vynecháte? :)

        Prosím neberte všechny informace jako samozřejmost, mohlo dojít k nepřesnosti v překladu původních článků nebo také chybné prezentaci informací původního zdroje.