... z dálky slyším sténání zergských příšeráků. Žeby 50/50 už nestačilo?
Nedávno jsme uveřejnili novou custom verzi mapy Antiga Shipyard, s přesným názvem "Antiga Shipyard (1.5.3 Balance)", ve které chceme otestovat malé balance změny.
Situace je následovná:
- Dostalo se k nám hodně ohlasů od běžných hráčů, ale i profesionálních hráčů o silných zergských strategiích.
- Globálně nevidíme žádný výrazný balance problém.
- Nemyslíme si, že existuje nějaký větší problém, ale souhlasíme s tím, že stojí za pokus hru zlepšit tak, že dáme zergským oponentům více možností při hře.
- Jako vždy, chceme udělat malé změny, které otevřou více taktických možností.
Testované změny:
Fungal growth nebude účinkovat na psionické jednotky.
Tím, že uděláme psionické jednotky imunní na fungal growth, infestoři budou potřebovat lepší ochranu od zergské armády a stanou se zranitelnějšími proti high templářům a ghostům.
Kouzlo seeker missile u ravena už nebude potřebovat vylepšení.
O této změně jsme uvažovali delší dobu a chceme vidět její plný potenciál. V tomto ohledu ale chceme být opatrní. Tato změna by měla podpořit používání ravenů, ale nechceme aby kompletně změnila terranskou pozdější fázi hry.
Zvažujeme i jiné změny, ale nejdříve chceme vidět výsledek výše zmíněných. Především se těšíme na názory profesionálních hráčů.
Při hodnocení těchto změn budeme trpěliví a nenecháme se ovlivnit prvním dojmem. Budeme rádi, když otestujete tuto novou mapu a přidáte se do diskuze, kde budeme očekávat vaše názory.