S vydáním Battlefieldu 4 se miliony hráčů vrhají do totální multiplayerové války a objevují všemožné variace prostředí, které se nabízejí. Jak možná víte, Battlefield 4 obsahuje 10 různých map pro všech 7 herních módů, přičemž je každá mapa šitá na míru herním vlastnostem všech herních módů. Níže můžete vidět popis všech multiplayerových map a některé jejich charakteristické rysy. Užijte si prohlídku!
S vydáním Battlefieldu 4 se miliony hráčů vrhají do totální multiplayerové války a objevují všemožné variace prostředí, které se nabízejí. Jak možná víte, Battlefield 4 obsahuje 10 různých map pro všech 7 herních módů, přičemž je každá mapa šitá na míru herním vlastnostem všech herních módů. Níže můžete vidět popis všech multiplayerových map a některé jejich charakteristické rysy. Užijte si prohlídku!
Zavod 311
Zavod 311 je domov opuštěné ruské výrobny tanků, kde se hráči setkávají s kombinací pěchotních a vozidlových soubojů. S podzimním závojem v pozadí budete bojovat vedle rezavých kolejí, opuštěných budov a již výše zmíněné továrny na tanky uprostřed mapy. Zavod 311 nabízí vysoký komín, který může být odpálením hlavice zbořen, zablokuje centrální cestu pro vozidla a nutí vás tak znovu promyslet strategii. Existuje zde Levolution i v menším měřítku; některá tovární nebezpečná zařízení mohou být aktivována a stanou se z nich smrtící pasti pro neopatrné pěchotní vojáky.
Záplavová zóna
Mapa Záplavová zóna je univerzální mapa Battlefieldu 4 s podporou mnoha odlišných multiplayerových taktik, je zde čínské město v bezprostřední blízkosti velké povodňové hráze. Když je hráz zničena, tak se mapa zaplaví a drasticky se změní podmínky. Náhle mají námořní jednotky velkou výhodu a pěchota může plaváním dosáhnout střech díky zvýšené hladině vody.
Golmudská železnice
Ti, kteří hledají obrovské pozemní a vozidlové souboje, nejspíše stráví hodně času v terénu a horách mapy Golmudská železnice. Je to největší mapa multiplayeru v Battlefieldu 4 a hráči mají přístup k obrovskému množství různých vozidel (kromě lodí). Jeden z kontrolních bodů se nachází na vlaku, který se pomalu přesouvá po kolejích a tým, který tuto vlajku drží, uvidí, jak se vlak pohybuje blíže jejich domovské základně. Na této mapě je také možnost odpálit několik improvizovaných výbušných zařízení, což vytvoří v zemi velké krátery.
Přehrada Lancang
U ohromné přehrady Lancang, vytvořené na základě skutečné přehrady Xiaowan v čínské oblasti Lancang, se bojuje na zemi, ve vzduchu i na vodě. Je tu pět kontrolních bodů (vlajek) na hlavní pevnině a jeden bod na malém ostrůvku. V pozadí oblasti u řeky s výzkumnou bodovou a elektrárnou, jakožto některé z klíčových oblastí, leží obrovská přehrada – zničitelná pomocí výbušnin. Výsledkem je zničující lavina betonových bloků.
Paracelská bouře
Mapa Paracelská bouře složená z mnoha ostrovů a s dynamickými vlnami je skvělá volba pro milovníky námořních bitev. Vodní vozidla zde dominují, ale je zde také mnoho prostoru pro letecké a pěchotní souboje, jak můžete vidět v multiplayerovém traileru Paracelská bouře. Když se dynamické počasí změní a rozvíří bouři, hráči mohou na moři uvolnit torpédoborec, který poté narazí na pobřeží. Díky tomu mají hráči přístup na torpédoborci k AA gunům a změní se podmínky ostrova, do kterého loď narazí.
Operace Locker
Semknutý design této mapy jí dělá ideální pro intenzivní pěchotní bitvy na blízké vzdálenosti. V tomto horském vězeňském prostředí je celní oblast umístěná uprostřed mapy a stává se z ní válkou zmítaný rušný bod. Vězeňské dveře se mohou otevírat a zavírat, což vám dá možnost někoho uvěznit dovnitř – extra záludná akce je, když odpálíte nedalekou věž. Operace Locker nabízí vnitřní i venkovní prostředí, přičemž venkovní sněhová bouře během zápasu dynamicky sílí.
Středisko Hainan
Luxusní hotelové zařízení uprostřed mapy je ústřední bod zdánlivě idylické krajiny střediska Hainan. Tato mapa je především zaměřena na pěchotní souboje, ale jsou zde i lehčí vozidla a vzdušné jednotky bojující mezi palmami a bungalovy. Pokud jde o masivní Levolution momenty, tak hotel může vzplanout a zřítit se za pomoci ropných skvrn zapálených hráči.
Obléhání Šanghaje
Intenzivní městské válčení v centru Šanghaje byla vůbec první představená mapa Battlefieldu 4 při svém debutu na E3 2013. Mapa Obléhání Šanghaje nabízí válčení na moři, ve vzduchu i na souši se zaměřením na vertikální souboje. Hráčem spuštěný Levolution moment, padající mrakodrap, změní tvář souboje a nutí vás pokračovat v boji na ulicích v hromadě trosek.
Neznámý signál
Během vývoje byla tato mapa výstižně přezdívaná „Stříbrné slunce“. Mapa Neznámý signál poskytuje nezapomenutelný dojem z bojiště díky obrovskému satelitnímu talíři, který dominuje celkovému výhledu. Hráči mohou bojovat nad i pod talířem, ale pokud někdo pošle obrovský radioteleskopický vysílač k zemi a vy zůstanete poblíž příliš dlouho, tak to má fatální následky. S ohledem na všechny módy jsou na této mapě k dispozici všechna vozidla kromě námořních jednotek.
Rozbřesk
Mapa Rozbřesk, použita v multiplayerovém traileru k vydání hry, vás vtáhne do bitvy v metropolitním prostředí za úsvitu. I přes to, že se Rozbřesk odehrává ve městě, tak jsou vozidla jako např. stíhačky stále k dispozici. V tomto temném prostředí mohou být pomocí hráčů přehřáté tři stanice plynového potrubí, což způsobí řetěz výbuchů podél plynovodu. Toto zanechá velké škody na jedné ze silnic a umožní zničit jeden z mostů.