Přejít k hlavnímu obsahu

CS:GO update upravuje nový systém děrování

11. 7. 2014 | 14:58 Counter-Strike 2
Po nedávném updatu, který mimojiné přinesl i zásadní změnu v děrování, developeři vydávají další obsahující úpravu nového systému a také novou krabici.
Výchozí obrázek

Po nedávném updatu, který mimojiné přinesl i zásadní změnu v děrování, developeři vydávají další obsahující úpravu nového systému a také novou krabici.

Minulý update z 2. července vyvolal nespokojenost na straně hráčů kvůli dopadům změn děrování. Mezi hlavní problémy patřila až příliš jednoduchá děrovatelnost obzvláště tzv. "double-doors" na de_dust2 a podobných materiálů. Dnes však právě tato mapa prodělala změny v materiálu těchto dveří a již není možné je děrovat stejně efektivně, s některými zbraněmi dokonce vůbec.

 
Dveře na de_dust2 již nelze děrovat zdaleka tak efektivně, naopak cívky jsou již děrovatelné.
(klikněte pro zvětšení)

Dále byly neděrovatelné cívky na de_inferno, které nový update nahrazuje jinou variantou a změn se dočkala i de_mirage (většinou kosmetické, aby šlo jasněji rozeznat děrovatelná místa) i různé casual mapy. 

Nejdůležitější změny si můžete pročíst zde:

[OBECNÉ]

  • Představena nová krabice eSports 2014 Summer Case
[GAMEPLAY]
  • Upraven systém děrování, aby kulky ztrácely méně damage cestováním skrz hmotu, ale více za prvotní náraz
  • Mírně zvýšen bonus děrování pro objekty, které začínají plastovými a lepenkovými povrchy.
  • Síla průniku (penetration power) pro AWP, G3SG1 a SCAR-20 byla mírně snížena, protože jim jejich damage přirozeně přidává na síle průniku.
  • Děrování skelného povrchu již drasticky nesnižuje damage více než u tvrdších povrchů.
[RŮZNÉ]
  • Další práce na úsporách paměti serverů. Spotřeba paměti by měla být o 50% nebo méně nižší než před dvěma týdny.
  • Další práce na úsporách paměti klientů. Spotřeba paměti by měla být menší o asi 165 MB než před dvěma týdny, což by mělo vylepšit stabilitu na 32bitových Windows.
[MAPY]

MIRAGE

  • Upraven vzhled na zdech na různých místech (okno, kuchyň, spojka), aby bylo lépe poznat, o jaké jde povrchy a tedy jak je lze děrovat.
DUST2
  • Double-doors vyměněny za kovové, což mění veškeré chování povrchu.
  • Opravena špatná geometrie na různých místech, která umožňovala průnik kulek, když neměla.
INFERNO
  • Vyměněna neděrovatelná cívka na B za děrovatelnou variantu.
  • Ztenčena zídka, aby bylo možné přes ni dírovat (z plantu do vody/žluté).

Celý seznam v angličtině naleznete na stránkách counter-strike.net.