Přejít k hlavnímu obsahu

Heroes of the Storm Preview

23. 7. 2014 | 13:51 Heroes of the Storm
Připravili jsme pro vás preview, kde jsme se zaměřili na hlavní změny, které nám přinese Heroes, do světa MOBA her. Pokud jste se o Heroes moc nezajímali a chtěli by se o ní dozvědět nové informace na jednom místě, tak jste na správné adrese. 
Výchozí obrázek

Připravili jsme pro vás preview, kde jsme se zaměřili na hlavní změny, které nám přinese Heroes, do světa MOBA her. Pokud jste se o Heroes moc nezajímali a chtěli by se o ní dozvědět nové informace na jednom místě, tak jste na správné adrese.

 

Stejně jako většina her od Blizzardu i Heroes of the Storm to neměl lehké. Začínal jako hříčka na demonstraci kvalit Starcraft II editoru. Po velikém úspěchu, který se jím dostal na BlizzConu, se tým vývojářů vedeným Dustinem Browderem rozhodl mód předělat a vydat ho jako plnohodnotnou hru. O rok později už jsme viděli kompletní odhalení hry s názvem Blizzard DOTA. To se ale nelíbilo společnosti Valve, která ve stejný moment vyvíjela konkurenční hru s názvem DotA 2. Po tří měsíční výměně názorů si nakonec Blizzard a Valve sedli k jednomu stolu a domluvili se na řešení. Jeden z bodů dohody byl i přejmenování projektu Blizzard DOTA na Blizzard All-Stars. Po změně názvu jsme dlouho neviděli žádné nové informace o hře. Až se najednou v jeden krásný podzimní den z čista jasna objevila zpráva o třetím a finálním přejmenování hry na Heroes of the Storm. Heroes (oficiální zkratka hry) to bude mít na současném poli MOBA her těžké. Jak League of Legends, tak i DotA 2 mají své základny hráčů pevně zajištěny. Dokáže Heroes přetáhnout hráče konkurenčních her?  Má ještě vůbec nabídnout něco nového?

Ano, má! Heroes of the Storm nechce být další obyčejnou MOBA hrou, kterých je na trhu hodně. Blizzard postupuje odlišně a nesnaží se přidávat nové a nové prvky, které nabalí na klasický systém MOBA her (tři lajny, kupování předmětů, systém úrovní apod.). Ani jeden z těchto prvků ve hře nenajdete, celý systém byl zjednodušen, aby se hráči mohli soustředit na hraní a nemuseli neustále řešit věci okolo.

Pokračovat na článek na webu heroesfan.cz