Přejít k hlavnímu obsahu

CS:GO update přináší tagging a změny pohybu

3. 10. 2014 | 19:09 Counter-Strike 2
Dnešní CS:GO update přináší spoustu změn týkajících se zejména hratelnosti. Mezi ty nejdůležitější patří zavedení taggingu (zpomalení pohybu po zásahu), změny v pohybu a posílení SMG.Jak bylo již oznámeno, s dnešním updatem končí i Operace Breakout. Ostatní změny ale většinu lidí překvapily. Přidání taggingu komunita žádala již delší dobu, koneckonců je to věc známá již z CS 1.6, a dnes se konečně dočkala.
Výchozí obrázek

Dnešní CS:GO update přináší spoustu změn týkajících se zejména hratelnosti. Mezi ty nejdůležitější patří zavedení taggingu (zpomalení pohybu po zásahu), změny v pohybu a posílení SMG.

Jak bylo již oznámeno, s dnešním updatem končí i Operace Breakout. Ostatní změny ale většinu lidí překvapily. Přidání taggingu komunita žádala již delší dobu, koneckonců je to věc známá již z CS 1.6, a dnes se konečně dočkala.

Další významnou změnou je upravení hodnot, které ovlivňují pohyb. Konkrétně byly změněny hodnoty akcelerace, rychlosti zastavení a tření. Modely budou teď o něco pomalejší a vymizí onen pocit pohybu „jako na ledě“, který často popisovali zejména hráči přecházející z 1.6.

Posílení SMG se týká vylepšení průraznosti vesty, konkrétně v průměru o cca 20 % (kromě P90, ta byla posílena jen o 6 %). To by mělo vést k častějšímu používání SMG ve druhém kole po vyhraném pistol roundu.

Mimojiné byla opravena chyba, kdy se do vás zasekl granát hozený vaším spoluhráčem. Dále můžeme vidět úpravy matchmakingu, uživatelského rozhraní a SDK (vývojářského nástroje).

Kompletní seznam změn:

[Operace Breakout]

  • Operace Breakout skončila a již není možné plnit mise.
[Matchmaking]
  • Hráči ve stejné LAN síti jako komunitní server se odteď mohou pojit přímo přes interní LAN IP adresu.
  • Opraveny problémy s připojením na komunitní GOTV.
  • Komunitní servery se nyní probudí z hibernace, znovunačtou mapu a pravidla hry, když se napojí první hráč.
  • Opraveno nesprávné sdílení informací některých hodnot (včetně StatTrak počítadel) z Linux serverů.
  • Pokud pozvete někoho z přátel na oficiální nekompetitivní server, který je plný, a on se pokusí napojit, zobrazí se mu o tom příslušné oznámení v hlavním menu.
  • Opraveny odkazy týkající se match-sharingu tak, aby fungovaly, i když hra již běží.
  • Herní status přátel hrajících na komunitních kompetitivních serverech se nyní bude zobrazovat v seznamu přátel správně.
  • Opraven herní status pro přátele, kteří sledují demo nebo Overwatch.
  • Obnovena funkčnost některých položek v menu pauzy.
[Uživatelské rozhraní]
  • Sekce „ZEMĚ“ v nákupním menu nyní zobrazuje i vlajky.
  • „POHYB“ přejmenován na „POHYBLIVOST“ v nákupním menu.
  • Přidána hodnota pohyblivosti do sekce „POHYBLIVOST“ v nákupním menu.
[Hratelnost]
  • Tagging (zpomalení pohybu po zásahu) byl upraven.
  • Tagging se odteď sčítá. Při více zásazích v rychlém sledu zpomalíte soupeře víc.
  • Zbraň, kterou držíte, určuje, jak moc budete zpomaleni při zásahu. To určuje hodnota „pohyblivosti“. Čím vyšší pohyblivost, tím méně budete zpomaleni při zásahu.
  • Sjednoceny hodnoty taggingu při střelbě do různých částí těla.
  • Hráči budou odteď mírně zpomaleni i po zásahu HE granátem.
  • Hodnoty taggingu všech zbraní byly upraveny.
  • Všechny SMG mají nyní zhruba o 20 % vyšší průraznost vesty.
  • Hodnoty pohybu byly změněny (sv_stopspeed zvýšena na 80, sv_accelerate snížena na 5.5, sv_friction zvýšena na 5.2).
  • Opraven bug, kdy vás mohl zastavit granát hozený spoluhráčem.
  • Hráči, kteří jsou trefeni letícím soupeřovým granátem, odteď dostanou i mírné poškození (způsobené nárazem).
  • Mírně zvýšen kontrast a velikost stop kulek na zdech.
  • Změněny efekty krve a kulek na zdech kvůli čitelnosti.
[SDK]
  • Změny pro běžného uživatele nepodstatné, zainteresovaní nechť si otevřou oficiální changelog (viz zdroj pod článkem).