Od posledního většího updatu, který proběhl 1. dubna, uběhlo moře času a po téměř dvou měsících jsme se konečně dočkali nové operace. Tento update nicméně nepřináší žádné zásadní změny hratelnosti.
Součástí nové operace je jako vždy i nová bedna (Falchion Case) plná nových skinů včetně zbrusu nového skinu nože (Falchion Knife). Samozřejmostí jsou taktéž operační mapy, konkrétně čtyři nové (Resort, Zoo, Log, Rails) a dvě navrátivší se z operací minulých (Season, Agency).
Operace taktéž přináší speciální ranky. Za hraní všech módů hry od nynějška dostáváte XP (viz níže), díky kterým můžete tento rank navýšit. Za rank-up pak obdržíte určitý skin zbraně.
Došlo k drobným úpravem Casual módu, a to zejména času kola. Drobných oprav se dočkalo i uživatelské rozhraní a jako vždy bylo opraveno několik chyb a bugů, kterých si běžný hráč ani nevšimne. Oprav chyb se dočkaly i mapy – Cache, Season a Mirage (viz kompletní seznam změn níže).
Kompletní seznam změn:
[Operace Bloodhound]
- Byla spuštěna Operace Bloodhound, která poběží až do 30. září.
- Bylo přidáno šest komunitních map, které si mohou zahrát úplně všichni hráči CS:GO zcela zdarma na oficiálních serverech. Nacházejí se ve skupině map Operace Bloodhound a jsou to: Agency, Resort, Zoo, Log, Rails a Season.
- Je možné zakoupit si vstupenku do Operace Bloodhound, která zpřístupní:
- Upgradovatelnou minci Operace Bloodhound, která může být zobrazena na vašem profilu a v tabulce se skóre.
- „Deník” (Journal) Operace Bloodhound, ve kterém můžete porovnávat vaše výkony s výkony vašich přátel v kompetitivním módu.
- Dvě zbrusu nové kampaně s 62 misemi, za jejichž splnění získáváte XP navíc.
- Dropy, které si vysloužíte, budou pocházet z kolekcí exluzivních Operaci Bloodhound: Cobblestone, Overpass, Cache, Gods and Monsters (nová), The Rising Sun (nová) a Chop Shop (nová).
- Exkluzivní přístup k bedně Falchion Case, která obsahuje 16 komunitou designovaných skinů zbraní a taktéž nový Falchion Knife.
- Dvě nové typy misí (Assassination a Guardian Co-op), které můžete hrát prostřednictvím misí v nové operaci.
[Profilové ranky]
- Představujeme profilové ranky (Profile Ranks), které jsou vidět ve hře na vašem profilu.
- Hrajte na oficiálních serverech, abyste získali XP a zvýšili tak svůj profilový rank.
- V kompetitivních zápasech je množství získaných XP závislé na počtu vyhraných kol.
- Ve všech ostatních módech závisí váš úspěch pouze na vašem skóre.
- XP navíc můžete získat dokončováním misí Operace Bloodhound.
- Mimo zvyšování svého profilového ranku dostanete při každém rank-upu každý týden jeden drop zbraně. Pokud vlastníte vstupenku do Operace Bloodhound, vaše zbraň bude pocházet z exkluzivních kolekcí (viz výše).
[Casual]
- Čas kola snížen z 3:00 na 2:15.
- Čas na rozehru zvýšen z 30 na 90 sekund.
- Již není možné hlasovat o restartu zápasu.
- Hlasování o změně mapy je odteď vypnuté od doby, kdy jeden z týmů dosáhne matchpointu.
[Uživatelské rozhraní]
- Opravena chyba, která (velmi zřídka) způsobovala viditelnost soupeřových životů na přehledu hráčů (nahoře nebo dole uprostřed).
- Opraven deatchcam panel, který občas zůstaval na obrazovce, i když začalo další kolo.
[Ostatní]
- CS:GO engine aktualizován na poslední verzi Steam API SDK.
- Vylepšena podpora pro MOTD vyskakovací okna integrovaného webového prohlížeče.
- Opraveno několik chyb, které způsobovaly padání serverů.
- Opravena ozvěna při hlasové komunikaci v lobby.
- Znovuobnovena možnost používat několik variant modelů postav (jako např. Balkan).
- Přidán příkaz (sv_disable_immunity_alpha), který umožňuje módům měnit hráčovu vlastní alphu (průsvitnost).
[Mapy]
- Cache
- Opraveno několik míst, kde se mohla zaseknout bomba.
- Opravena chyba, kdy mohl být CT v rohu na spawnu vidět na radaru přes zeď z jiné části mapy (auto).
- Opravena otravná chyba, která způsobovala na celé mapě podivné odrazy granátů od země.
- Odstraněna problematická tabulka skla na midu (díky Andersovi).
- Zajištěno, že celty na bednách jsou odteď opravdu děrovatelné.
- Season
- Zúženy chodby na horním béčku (Upper B) a na A longu na jejich sourcové šířky.
- Opraven každý roh, kde dělala problém „bílá na bílé” (díky Shahzamovi).
- Přidáno zábradlí na catwalk, aby T nemohli rushnout A bez potenciálního potrestání z pitu.
- Upraven úhel v dolním béčku (lower B), aby mohly být defenzivní granáty házeny odrazem od zdi jednoduše, jako to bylo v CS:Source.
- Vrzny (squeeky) jsou odteď hlasitější.
- Opraveny chyby, které způsobovaly, že kroky na některých částech mapy zněly jako běh po kovu, ačkoliv tak znít neměly.
- Mirage
- Opraveno několik míst, kde se mohla zaseknout bomba.
- Opraveno několik míst, kde se hráč mohl zaseknout ve zdi.