U předposledního rozhovoru k letošnímu Mistrovství ČR vítám Michala Nagyho, tedy jednoho z těch, který poslední léta patří mezi důležité osoby v pozadí akcí takového formátu.
Ahoj Michale. Všichni tě jistě neznají, mohl by ses pro začátek představit?
V komunite som možno viac známy ako H1tachi, ale inak civilným menom Michal Nagy, štastne ženatý žijúci v Bratislave.
Co přesně děláš, jaká je tvá funkce a co všechno obnáší?
Pre firmu PLAYzone pracujem ako event manager, mám teda na starosti len organizáciu eventov. Často mi hráči píšu ohľadom turnajov na on-line webe apod, ale to ide úplne mimo mňa. Čo sa týka náplne práce tak je to kompletné organizovanie eventov na kľúč, od návrhu, rozpočtovania, nakrésov a samotnej realizácie.
Začněme samozřejmě přípravami na takovou akci. Co bylo pro tebe jako projekt manažera nejtěžší?
Najviac času zaberie asi komunikácia s partnermi a dodávateľmi. Najtažšie sú vždy kľúčové rozhodnutia napríklad o hrách, cenách apod.
Jsi se svojí prací na letošní Mistrovství spokojen? Co bys udělal jinak?
Som spokojný tak na 80 percent, bohužiaľ moje časové možnosti neumožnili pripraviť akciu ešte lepšie. Určite by som fixol niektoré problémy, ako napríklad hluk, monitory apod. Taktiež nebolo správne rozhodnutie dať ceny len top2 a nehrať zápas o tretie miesto.
Údajně měla letošní stage vypadat trochu jinak a měla být připraveny i buňky?
Áno je to tak, dokonca dané bunky ešte v utorok stály ale bohužial vrchná konštrukcia zakrývala plátna a teda diváci na mieste by nevideli spodok plátien, takže sme museli ad hoc zmeniť rozhodnutie a urobiť to inak.
Jaká je tvá vysněná věc, kterou bys chtěl v rámci Mistrovství mít, a nedaří se?
Ťažko povedať, možno napríklad putovný pohár vo veľkosti Stanley Cupu. (smích)
Pojďme dále. V sobotu večer se během MČR konala konference organizací a organizátorů. Jak to tam vypadalo, co se probíralo? Splnilo to účel?
Zúčastnili sa zástupci organizátorov turnajov LanCraft, PLAYzone, Hitpoint, TopGaming, Reload, ESL a zástupci tímov eSuba, eEriness, Fraternitas, eXtatus a Inside Games. Bola to dobrá vec, na niektorých veciach sme sa dohodli a budú čoskoro verejné. Prevládala priateľská atmosféra, občas nejaké podpichovačky, ale inak prínosne. Nebola to posledná konferencia, budú sa určite opakovať.
Co myslíš, že v dnešní době tuzemské scéně chybí? Co by měla být primární věc, kterou je třeba zlepšit?
Chýbajú väčšie dotácie od firiem pre tímy, aby mohli tímy dať zmluvy hráčom.
Nedávné vyvrcholení znamená také blížící se start nové sezóny. Změní se na PLAYzone systém, aby hráči v příští sezóne byli hráči více spokojení?
Zmení sa veľa vecí. Počúvame komunitu a po MČR sme pozbierali desiatky podnetov na vylepšenia takže postupne ich zapracujeme.
Co bys mohl nakousnout, že bude to největší, na co se mohou hráči těšit? Na co bude kladen největší důraz?
Ešte viac sa chceme zamerať na komfort pre hráčov a kvalitu turnajov atď.
Závěrem taková oddechová otázka. Co dělá projekt manažer, když zrovna nepracuje? Jak nejradši odpočívá od těžké práce?
Keď úplne nepracujem, tak si buď zahrám CS:GO alebo zájdem na pivo, prípadne nejaký šport.
Díky za rozhovor, teď ti dávám prostor říct cokoli, co máš na srdci - ať už hráčům, divákům, čtenářům či manažerům domácích organizací.
Aj ja ďakujem za rozhovor. Chcem poďakovať hráčom za podporu, pretože vďaka nim máme pre koho organizovať turnaje. V neposlednom rade vďaka našim partnerom, bez ktorých by žiadne MČR nebolo.