Nový update přináší vyhazov Inferna z aktivních map (sedm map, které jsou hrané ve všech turnajích) a návrat Nuku, který před několika měsíci prodělal změnu. Kromě toho Valve přineslo takzvaný Prime Matchmaking jako boj proti smurf účtům a cheaterům.
Seznam aktivních map se nezměnil už více než rok. Poslední takovou změnou byla záměna Nuku novým, předělaným Trainem v březnu roku 2015. Většina top týmů světa adoptovalo nový Train do svého map poolu, avšak stále patří k nejméně hraným mapám ve světových soutěžích společně s Overpassem.
Dnes se Nuke vrací do aktivních map poté, co prodělal kompletní přepracování, aby byly strany více vyrovnané a Teroristé měli lepší možnosti útoku. Místo něj se do rezervních map posouvá Inferno, které bylo ve více či méně stejné podobě hrané již od začátků CS:GO a předpokládá se, že v budoucnu projde většími změnami podobně jako Train a Nuke.
Alright, i thought i had a good PC but after playing nuke with 200~ fps (usually 400-500) i really need a better one...
— Yegor Markelov (@YegorMarkeloff) April 22, 2016
Nový Nuke přichází do aktivních map, problémy s FPS však přetrvávají
Při znovuzavedení Nuku se však objevily problémy s FPS, které podle komunity i profesionálů stále přetrvávají. Nezbývá než doufat, že se Valve brzy pustí do opravy daných problémů.
Kromě toho přichází i nový systém Matchmakingu zvaný "Prime Matchmaking", který by měl zlepšit situaci se smurfy a cheatery. Pokud si totiž ke svému CS:GO účtu připojíte své mobilní číslo, dostanete "Prime" status.
Jakmile bude dostatek účtů s Prime statusem, otevře se navíc nový systém Matchmakingu, kde budete hrát jen s hráči, kteří mají stejně spojený účet. To by mělo napomoct v boji se smurf účty a cheatery.
Kompletní changelog:
[UI]
- Adjusted Spectator Graphs: Replaced HSP and economy stats with Enemies Flashed and Utility Damage.
- Added main menu UI to register for a new beta.
[MAPS]
- Tulip
- Various bug and exploit fixes
- Mirage
- Vandalism
- Moved Nuke to the Active Duty map group.
- Moved Inferno to the Reserves map group.
[OPERATION WILDFIRE]
- Updated a Wildfire mission (YOINK!) for the bonus condition to use Santorini instead of Nuke.
[SDK]
- demoinfogo tool code is now available on GitHub and no longer ships as part of SDK.
- https://github.com/ValveSoftware/csgo-demoinfo, patches welcome.
- demoinfogo includes a GitHub fix for PlayerInfo being retrieved with wrong Entity if players reconnect during the match demo (Thanks rchh!).
[COMMUNITY SERVERS]
- Changed default value for cvar sv_quota_stringcmdspersecond=16 to make community servers that don’t actively configure this setting run with a more conservative command rate limit.
V minulosti se PLAYzone soutěže držely stejného seznamu map jako zbytek světa a předpokládáme, že stejně to bude i s Nukem a Infernem. Pokud se tak stane, více informací o změnách, které se můžou týkat i LAN finále PLAYzone Ligy, se brzy dozvíte.