V nočním updatu byla do hry přidána nová bedna Spectrum Case s novými skiny, nová mapa a nuke se se dočkalo několik změn.
Po zhruba měsíci vydalo Valve další větší update. Poměrně nečekaně byla do hry přidána nová mapa Canals, kterou je možné hrát ve všech oficiálních módech. Mapa byla přidána do skupiny Reverse a jedná se o defuse/bomb mapu.
Valve přidalo do hry další bednu s názvem Spectrum Case, která obsahuje 17 nových komunitních skinů. Podrobné informace o skinech jsou k nalezení zde.
Teoristický model Phoenix (objevuje se např. na mapách cobblestone, overpass, cache a nuke) se dočkal vizuální úpravy. Valve opravilo bug, který se týkal chybného zobrazování barvy spoluhráče na radaru. Valve přidalo do hry několik nových příkazů. Nejzajímavější z nich je +Cl_show_team_equipment, který umožní vidět vybavení vašich spoluhráčů, i když je nevidíte. Příkaz funguje i v kompetitivním hraní, dá se ovšem také zakázat.
Nuke se dočkalo opět dalších změn. Budka/Hut byla upravena tak, aby pro teroristy bylo jednodušší peekovat na A site, a také škody způsobené přes zeď byly v budce zvýšeny. Také z mainu se lépe peekuje na A site, protože byl vchod byl zvýšen. Venku u hangáru byly odstraněny tři modré bedny, které byly na modrém kontejneru. U posledních dvou změn Valve ukázalo, že má smysl pro humor.
Uživatel redditu hollandje si totiž stěžoval, že v nehratelné části mapy je varovná cedule s nápisem "Deep water" (velká hloubka vody), i když voda vůbec nebyla hluboká. Valve se tedy rozhodlo, že ji tedy udělá hlubší. Poslední změna se týká zmenšení dosahu výbuchu bomby na B z 500 jednotek na 400. Tuto změnu Valve udělalo, když vidělo jak se hráči Na`Vi na nedávném turnaji IEM Katowice pokoušeli neúspěšně ušetřit zbraně do dalšího kola - video.
Zajímavostí je, že úplně prvního updatu se dočkala mapa cs_italy, kde byly odstraněny drobné bugy tykájích se boost bugů a bugů při kolizi kulek se zábradlím. Několik bugů bylo také opraveno na mapě Cache a na Cobblestone byl trochu zvýšen Arch na A longu z CT strany.
Kompletní changelog:
CSGO
- Released Canals, available in all game modes.
- Visually upgraded the Phoenix Terrorist player model.
- Added the Spectrum Case, featuring 17 community designs. In the Spectrum Case, the rare special item will be the second generation of knives in Chroma finishes.
AUDIO
- Improved performance when using HRTF.
- Fixed some cases where grenade sounds wouldn’t play when they should.
MISC
- Fixed teammate color problem when teammates select an invalid color.
- cl_drawhud_force_radar can have three values: -1 to force draw no radar, 0 default, 1 to force draw radar even if other HUD is disabled.
- cl_drawhud_force_deathnotices can have three values: -1 to force draw no deathnotices, 0 default, 1 to force draw deathnotices even if other HUD is disabled.
- Added option to Game Settings to set Team ID to Always On ( cl_teamid_overhead_always ). Server can disable with sv_teamid_overhead_always_prohibit.
- Added binding to Show Team Equipment ( +cl_show_team_equipment ) that will show teammates’ full Target ID, including equipment. Server can disable with sv_show_team_equipment_prohibit.
- func_rotating objects no longer freeze and spam server console after rotating 1000 times
MAPS
Nuke:
- Thinned out corner when coming into hut from lobby, making it easier to peek into A site
- Bullets now do more damage when shot through walls in hut
- Raised rollup door in Mini, making it easier to see towards rafters
- Removed three boxes on top of blue container near garage
- Reduced C4 explosion radius from 500 to 400 units (Thanks NaVi!)
- Made water outside the map deeper (Thanks hollandje!)
Cobblestone:
- Raised arch on CT side of long A
Italy:
- Fixed some boost exploits
- Railing on top of boost position near T bridge no longer blocks bullets
Cache:
- Various bug fixes