Valve se rozhodlo odstranit zbraně Revolver a Negev z kompetitivního hraní, také provedlo významné množství změn na nové mapě de_canal.
Revolver a Negev jsou zbraně, které se v kompetitivním hraní používaly naprosto minimálně. Valve se proto rozhodlo tyto zbraně dočasně odstranit a provést na nich změny, které by hráče vedly k tomu, aby je chtěli používat. V tomto updatu Valve snížilo prodlevu mezi jednotlivými střelami u R8. U Negevu byla snížena cena na 4000 dolarů, byl přidán nový zvuk, který indikuje přesnost zbraně, hlavní změna však byla provedena ve změnách přesnosti a recoilu.
Valve stále pracuje na vylepšení uživatelského rozhraní po tom, co přidalo Nearby lobby byla přidána další záložka Recent Teammates, kde najdete svoje poslední spoluhráče a také datum a čas, kdy jste s nimi hráli, samozřejmě je možné jim hned poslat žádost o přátelství.
Co se týče mapy de_canals, tak z ní bylo ostraněno několik dalších pixelwalk bugů a spotů, kde se stuckovala bomba. Byla ostraněna lampa mezi A plantem a CT spawnem. Bombu není možné nadále položit na zábradlí na A plantu. B plant a vchod do paláce byl rozšířen a bylo opraveno několik dalších bugů a nepřesností.
Kompletní changelog
GAMEPLAY
- Revolver and Negev have been removed from Competitive Matchmaking as they undergo substantial revision.
- Revolver: Firing delay significantly reduced
- Negev: New attributes to promote suppressive fire. Reduced price.
- New sounds that dynamically indicate weapon accuracy.
MISC
- Added ability to add friends using CS:GO friend codes.
- Added recent teammates and invites UI on the main menu.
- GOTV connections will now use SDR in most of the regions.
- Fixed missing texture on Huntsman Knife | Ultraviolet
- Added convar mp_items_prohibited which takes a comma-delimited list of weapon definition indices to prohibit from purchase on the server.
- Lowered volume of ambient sound in de_vertigo to match ambient volume of other maps.
- Fixed several OSX graphics crashes related to running out of vertex shader constants.
- Fixed a game crash related to game stats.
MAPS
Canals:
- fixed more pixelwalk spots & places where bomb could get stuck
- fixed sticky clip brush at B
- fixed Z-fighting railing at bridge
- fixed visible nodraw underneath a bridge
- improved clipping under T side bridges
- fixed Z-fighting below CT arches
- adjusted courtyard statues and stairs for better movement
- fixed various fade distance issues
- widened B site and palace doors
- aligned palace windows better
- fixed floating clothesline
- adjusted pecklesteiner
- fixed missing texture at back alley
- removed clip from garden lamp post because it’s at jumping height
- prevented planting bomb on railing at A
- removed lamp posts between A and CT spawn