Přejít k hlavnímu obsahu

Valve: Revolver a Negev odstraněny z kompetitivního hraní

25. 3. 2017 | 04:29 Counter-Strike 2
Valve se rozhodlo odstranit zbraně Revolver a Negev z kompetitivního hraní, také provedlo významné množství změn na nové mapě de_canal.
Výchozí obrázek

Valve se rozhodlo odstranit zbraně Revolver a Negev z kompetitivního hraní, také provedlo významné množství změn na nové mapě de_canal.

Revolver a Negev jsou zbraně, které se v kompetitivním hraní používaly naprosto minimálně. Valve se proto rozhodlo tyto zbraně dočasně odstranit a provést na nich změny, které by hráče vedly k tomu, aby je chtěli používat. V tomto updatu Valve snížilo prodlevu mezi jednotlivými střelami u R8. U Negevu byla snížena cena na 4000 dolarů, byl přidán nový zvuk, který indikuje přesnost zbraně, hlavní změna však byla provedena ve změnách přesnosti a recoilu.

Valve stále pracuje na vylepšení uživatelského rozhraní po tom, co přidalo Nearby lobby byla přidána další záložka Recent Teammates, kde najdete svoje poslední spoluhráče a také datum a čas, kdy jste s nimi hráli, samozřejmě je možné jim hned poslat žádost o přátelství.

Nové UI

Co se týče mapy de_canals, tak z ní bylo ostraněno několik dalších pixelwalk bugů a spotů, kde se stuckovala bomba. Byla ostraněna lampa mezi A plantem a CT spawnem. Bombu není možné nadále položit na zábradlí na A plantu. B plant a vchod do paláce byl rozšířen a bylo opraveno několik dalších bugů a nepřesností.

 

Kompletní changelog

GAMEPLAY

  • Revolver and Negev have been removed from Competitive Matchmaking as they undergo substantial revision.
  • Revolver: Firing delay significantly reduced
  • Negev: New attributes to promote suppressive fire. Reduced price.
  • New sounds that dynamically indicate weapon accuracy.

MISC

  • Added ability to add friends using CS:GO friend codes.
  • Added recent teammates and invites UI on the main menu.
  • GOTV connections will now use SDR in most of the regions.
  • Fixed missing texture on Huntsman Knife | Ultraviolet
  • Added convar mp_items_prohibited which takes a comma-delimited list of weapon definition indices to prohibit from purchase on the server.
  • Lowered volume of ambient sound in de_vertigo to match ambient volume of other maps.
  • Fixed several OSX graphics crashes related to running out of vertex shader constants.
  • Fixed a game crash related to game stats.

MAPS

Canals:

  • fixed more pixelwalk spots & places where bomb could get stuck
  • fixed sticky clip brush at B
  • fixed Z-fighting railing at bridge
  • fixed visible nodraw underneath a bridge
  • improved clipping under T side bridges
  • fixed Z-fighting below CT arches
  • adjusted courtyard statues and stairs for better movement
  • fixed various fade distance issues
  • widened B site and palace doors
  • aligned palace windows better
  • fixed floating clothesline
  • adjusted pecklesteiner
  • fixed missing texture at back alley
  • removed clip from garden lamp post because it’s at jumping height
  • prevented planting bomb on railing at A
  • removed lamp posts between A and CT spawn