Přejít k hlavnímu obsahu

Pozměněné Hearthstone mechaniky

18. 10. 2017 | 12:45 Hearthstone
Do hry Hearthstone přichází nový update, který se týká změny mechaniky a keywordingu v HS. Představí nám je jeden z vývojářů, Josh Durica. Vše si můžeme prohlédnout ve videu, které nám Blizzard poskytl. 
Výchozí obrázek

Do hry Hearthstone přichází nový update, který se týká změny mechaniky a keywordingu v HS. Představí nám je jeden z vývojářů, Josh Durica. Vše si můžeme prohlédnout ve videu, které nám Blizzard poskytl. 

Nejdříve bychom si měli vysvělit chápání karet s efektem When, Whenever a After. Ty se dělí do dvou skupin, a to ty, které se triggerují před konkrétním efektem dané karty, zde řadíme When a Whenever, a ty, jež se triggerují až po něm, logicky tedy After.

 

První změna - na boardu máme kartu Violet Teacher a dva její 1/1 tokeny, na oponentově straně jsou dva 2/1 minioni. A teď pozor. Zahrajeme Mindgames, Violet Teacher spawne 1/1 token, Mindgames vytáhnou kartu Wild Pyromancer, která se aktivuje a zabíjí všechny miniony kromě Violet Teacher a sebe sama. To nás samozřejmě nepotěší, protože nám to zabíjí i 1/1, kterou jsme vyvolali při zahrátí spellu. Toto se už však stávat nebude, jelikož od nového patche se efekty karet se slovem After zapnou pouze tehdy, pokud je karta přítomná na boardu při původním sesláním karty. Na levé straně je ukázka mechaniky před updatem, na pravé po něm.

Před(vlevo) a po(vpravo) updatu.

Druhá změna - tentokrát na boardu máme kartu Bolvar Fordragon, jež říká, že kdykoliv umře jeden z našich minionů, zatímco máme Bolvara na ruce, získá +1 attack. Pomocí Spirit Echo jsme našemu Bolvaru dali Deathrattle efekt, který říká, že pokud nám náš Bolvar umře, vrátí se nám zpět do ruky. Poté co náš Bolvar umřel, vrátil se nám do ruky, kde získal +1 attack. Proč? Před updatem se "triggery" aktivovaly v jistém pořadí Board → Ruka → Balíček. Proto Bolvar získává svůj 1 dmg navíc. Zdá se vám divné, že Bolvar se buffnul sám ze své vlastní smrti? Blizzardu také, proto přichází změna.

Zóny před updatem

Tato změna se týká tedy již zmíněných zón, nyní hra, kdykoliv se aktivuje nějaký ten trigger, projde každou zónu a kartu v ní, která by mohla být ovlivněna, a následně efekt provede. Zóny prochází ve stejném pořadí, ale všechny najednou, ne jednu po druhé, jako tomu bylo doteď. Proto, když po updatu Bolvar umře, další Bolvar není v tu chvíli na ruce, proto také náš vrácený Bolvar má stále pouze jeden útok, žádný se mu nepřidal.

Jak hodnotíte tyto změny vy? Líbí se vám, že Blizzard vylepšuje herní mechaniky a chcete, aby v tom pokračoval? Za nás tedy určitě výborný krok kupředu, jen tak dál!

Zdroj: youtube.com
Štítky: hearthstone
V gamingu jako tooolki, jinde jako tooolkys. Kromě her a esportu mě baví také vše kolem tenisek a módy, volný čas rád trávím pečením a degustací voňavých pokrmů.