Už je to nějakou dobu, co do Clash Royale připutovaly poslední balanční změny. Meta se už naprosto ustálila a tak si Supercell řekl, že je načase ji zase trochu pozměnit. Co přinesly tyto balance changes?
Protože je Clash Royale hlavně o zábavě, snaží se vývojáři především o to, aby nestagnovala meta. To zajišťují tak, že zhruba každý měsíc lehce upraví ty karty, které jsou v současné metagame buď moc silné, nebo naopak naprosto nehratelné. Vzhledem k tomu, že delší dobu žádné změny nepřišly, bylo naprosto jasné, že co nevidět si na kartičky, ovládající v posledních dnech tuto hru, Supercell posvití. A tak se tomu i stalo. I tuto metu jsme mohli opravdu často vídat jednu z nejpopulárnějších karet celé Clash historie, Hog Ridera, což se vývojářům evidentně moc nelíbilo a pokusili se Hoga nerfnout. Mírné snížení hit speedu ale s touto kartu nejspíše nic moc neudělá a Hoga budeme vídat stále stejně často.
I když byl poslední dobou Hog Rider opravdu silný, stále nešlape ani po kotníky síle Log Baitu. Deck plný goblinů, který se snaží především vybaitit ze soupeře reakční karty na Goblin Barrel, jako je Zap či Log, podle čehož dostal tento deck i své jméno, na ladderu i v turnajích poslední dobu tento deck opravdu válel. A to se borcům ze Supercellu evidentně moc nezamlouvalo. Hlavní složku tohotu decku, Gobliny, připravili o nemalý počet damage, čímž samozřejmě oslabili jak obrannou, tak útočnou složku tohoto decku. Mimo jiné prošel lehkým nerfem i hlavní tank v Log Baitu, Knight. Ostatní decky nechaly vývojáře zřejmě naprosto chladné, místo nerfů silných karet se tedy raději zaměřili na buffování těch slabých. Posilnili například Prince či Guardy, na kompletní seznam změn se podívejte níže!
Balanční změny:
- Hog Rider – Hit speed zpomalen na 1,6s (z 1,5s), první útok bude přicházet o 0,1s pomaleji
- Knight – Hit speed zpomalen na 1,2s (z 1,1s)
- Prince – Životy sníženy o 5%, Hit speed zrychlen na 1,4s (z 1,5s)
- Poškození ze spellů (Fireball, Lightning, Zap, Log, Poison, Rocket, Arrows) – Poškození na věže sníženo o 5%
- Ice Golem – Zpomalení z Death Damage sníženo na 1s (z 2s)
- Skeleton Barrel – Přidána Death Damage
- Giant Skeleton – Životy sníženy o 5%
- Guards – Poškození zvýšeno o 5%, životy zvýšeny o 5%, hit speed zrychlen na 1,1s (z 1,2s)
- Goblins (dotkne se karet – Goblins, Goblin Gang, Goblin Barrel) – Poškození snížena o 6%
- Elixir Collector – Životy sníženy o 13%
- Mortar – Oprava bugu se zaměřováním na krátkou vzdálenost
- Inferno Dragon, Inferno Tower – Nadále se už nebude resetovat damage potom, co Inferno Dragon nebo Inferno Tower prorazí štít