Není to sice tak dlouho, co vyšla verze 1.0 společně s novou mapou, avšak i přesto již teď vývojáři přemýšlí nad novým prostředím do hry PlayerUnknown's Battlegrounds. To by podle výkonného ředitele PUBG Corp. mělo být umístěno do zasněžené pustiny.
Chang Han Kim, výkonný ředitel PUBG Corp.
Už u první mapy vývojářům šlo hlavně o to, udělat následující mapu kompletně odlišnou od jejího předchůdce, proto nejspíš vybrali pouštní oblast, ta totiž lesům a loukám z Erangelu slouží jako pravý opak. A právě u třetí mapy, jenž má být zasazena do sněžného prostředí, by se jim tyto úmysly opět vyplnily. Ovšem nebudeme předbíhat, sněžná mapa je zatím ve hvězdách a nic není jisté.
Tento fakt o nové mapě zmínil výkonný ředitel Chang Han Kim v obsáhlém rozhovoru s herní stránkou Inven Global. Mimo jiné řekl, že mlhu a déšť ze hry neodstraní permanentně, pouze se je budou snažit trochu upravit a doladit.
K novému námětu mapy se nám vyjádřil i populární streamer a hráč týmu Kings of Sosnovka Nikolai "Mazarini" Lazarev.
Co já vím, tak leaknutá sněžní mapa byla fake. Byl to screenshot ze hry Warthunder. A v podstatě oficiální vyjádření ani nebylo, jen zmínili, že v budoucnu by měla přijít nová zimní mapa. Je mi to vcelku jedno, pro mě je nejspíš důležité, aby opravili to, co nefunguje, než přidali nový obsah. I když chápu, že na tom dělá úplně jiné oddělení. V rámci map bych raději viděl menší mapy a nové možnosti, jak s tou mapou pracovat v rámci teamplaye. Vyhnul bych se velkým open fieldům a barákům, které mají tisíc dveří.
- Nikolai "Mazarini" Lazarev, streamer a hráč PUBG
Pozadu nezůstal ani profesionální hráč hájící barvy Dignitas a též oblíbený streamer Martin "spajKK" Beneš, jenž nás taktéž obdařil svým názorem na plánovanou sněžnou mapu.
Zdravím, upřímně řečeno, absolutně nic o tom nevím. Avšak vím, že o sněžné mapě se mluvilo už téměř před půl rokem, takže otázkou zůstává, jestli vůbec bude releasnutá. Spíš je to o tom, že Bluehole ví, že hru musí více přizpůsobit esportu a udělat to pro lidi zábavnější. Myslím si, že na Miramaru, nové pouštní mapě, se jim to částečně povedlo, protože fighty, které zde probíhají, nejsou tolik závislé na pozici a na tom, jestli team má obsazenou budovu nebo ne, jelikož je zde spousta otevřeného prostoru a právě většina fightů se odehrává "face to face", tedy záleží spíše na aimu, nikoliv na pozici.
- Martin "spajKK" Beneš, streamer a hráč PUBG
Co říkáte vy na zimní mapu? Líbí se vám tento námět, nebo by vás zaujal spíše nějaký jiný? Napište nám vaše vysněné mapy do komentářů!