Už 14. února se vrátí týmy jako London Spitfire, Philadelphia Fusion nebo Los Angeles Valiant do akce s příchodem druhé sezóny nejvyšší světové soutěže, Overwatch League. Mnohým fanouškům ale příchod nové sezóny zhořkl s příchodem objednaných dresů jejich oblíbeného týmu. Svou nespokojenost už dávají hlasitě najevo i na sociálních sítích.
Overwatch League nedávno uzavřela několikaleté partnerství s americkou značkou Fanatics, která vytváří oficiální dresy i pro hokejovou NHL, basketbalovou NBA či fotbalovou MLS. Ta se ale pro fanoušky oblíbené online hry neuvedla vůbec dobře a naopak sklidila velkou vlnu kritiky. Nakupující si stěžují zejména na vybledlé barvy a špatnou kvalitu materiálu, ze kterého jsou dresy vyrobeny.
Cena je navíc nastavená vysoko - za dres s hráčovým jménem dá zákazník 85 dolarů (asi 2 000 korun) a Evropané navíc musí přičíst i 25 dolarů (570 korun) za dopravu. Z tohoto faktu jsou pohoršeni i samotní hráči, kteří se k produktům negativně vyjadřují na svých streamech nebo sociálních sítích.
Daniel “dafran” Francesca, DPS Atlanta Reign:
“Nekupujte to, je to strašně předražené a v podstatě ztráta peněz.“