Asi nikomu neuniklo vydání hry Apex Legends. V den vydání se na hráče valily informace, streamy a videa ze hry ze všech stran a snad každý, kdo nežije v jeskyni, o tuto hru minimálně zavadil. To však není náhoda, za vším stojí promyšlená kampaň ze strany EA, jejíž součástí byl také Ninja.
V den vydání totiž populární streamer Ninja, který se proslavil hraním Fortnite, informoval o novince na svém Twitteru a poté také několik dní streamoval Apex Legends na Twitchi s 13 miliony sledujícími. Podle zdrojů agentury Reuters za to dostal rovnou milion dolarů, v přepočtu kolem 23 milionů korun.
Ninja však nebyl jediný, kdo obdržel peníze za streamování nové Free to Play hry z dílen Electronic Arts. EA totiž místo klasické mediální několikaměsíční kampaně vsadilo na moment překvapení a zaměřilo se tak na "virální" šíření skrz influencery, převážně z řad streamerů her jako Fortnite, PUBG nebo Call of Duty.
- prozradil Drew McCoy ze studia Respawn Entertainmen
Jak jde vidět, EA se tato forma marketingu vyplatila, první měsíc si hru zahrálo přes 50 milionů hráčů, po vydání hry také stouply akcie EA o 16 procent. Apex Legends je často skloňována jako "zabiják" hry Fortnite a zdá se, že hru čekají světlé zítřky.