O špičkových technologiích, které automobilka Hyundai používá ve svých vozech, budou mít hráči i fanoušci možnost se přesvědčit přímo na místě konání u oblíbených SUV Santa Fe a KONA, která se představí ve svých dvou elektrifikovaných verzích – hybridní a čistě elektrické.
K novému partnerství se vyjádřil Jan Pohorský, zástupce společnosti Hyundai Motor Czech:
„Pro Hyundai jsou čistá mobilita, inovace a moderní technologie velice důležitou součástí DNA, a proto je nám potěšením stát se generální partnerem nadcházejícího Mistrovství České republiky v počítačových hrách. Hráčům přejeme především hodně štěstí a příjemnou zábavu,“
Hyundai jako lídr na trhu s alternativními pohony plánuje do roku 2025 uvést na trh 44 modelů s elektrifikovaným pohonem a již nyní nabízí několik stupňů elektrifikace – za nejpodstatnější je možné považovat pohon hybridní, jehož nejnovějším představitelem je oblíbené SUV KONA Hybrid, čistě elektrický, který je k dostání nejen u nejnovější generace modelové řady IONIQ, nebo elektromobil s vodíkovým palivovým článkem NEXO, který při jízdě dokonce čistí vzduch a jeho jedinou „odpadní látkou“ je voda.
V České republice je nejprodávanějším vozem Hyundai i30, který se vyrábí v Nošovicích u Frýdku-Místku. Velmi populární je tato řada také u firemní klientely. V posledních letech se velké oblibě těší též sportovní divize N, která běžným řidičům zpřístupňuje emoce a technologie ze světa závodních vozů.
Na evropském trhu se pak titulem nejprodávanějšího vozu Hyundai může pochlubit SUV Tucson, kterého se v Nošovicích letos vyrobí již miliontý kus. Zájem a důvěra zákazníků jsou motorem, který automobilku Hyundai žene vpřed, a tak i v roce 2020 plánuje představení až sedmi produktových novinek, aby ještě lépe vyhovovala poptávce.
S tím souvisí také nastavení nové cenové politiky, kdy byly výrazně sníženy ceny všech nových vozů Hyundai. Vstupem do „Doby benefitové“ Hyundai přidal také řadu nadstandardních výhod zcela zdarma. Poslední čtvrtinu roku nyní zahajuje dalším cenovým zvýhodněním. Značce Hyundai se na českém trhu rovněž díky vstřícné cenové politice podařilo upevnit svou pozici na trhu a v prodejních výsledcích dosáhla opět druhé příčky v kategorii osobních automobilů.