Přejít k hlavnímu obsahu

McDonald's si při příležitosti BLAST Pro Series Copenhagen připravil další tématickou kampaň

1. 11. 2019 | 16:25 Counter-Strike 2
Dánský McDonald's si ve spolupráci s agenturou NORD DDB připravil na domácí zastávku BLAST Pro Series další jedinečnou kampaň. Propojit herní popkulturu se svým řetězcem se snaží za pomocí tématického menu, které je na míru postavené přímo fanouškům Counter-Strike.
McDonald's Copenhagen
McDonald's Copenhagen

S tímto nápadem přišla kreativní agentura už v loňském roce, kdy jste si mohli koupit malý burger pojmenovaný jako eco round, nugetky v podobě utility, kolu s názvem no scope nebo kompletní menu jako správný full buy. Kampaň se samozřejmě stala v krátkosti virální, a to nejen v Dánsku, ale po celém světě.

McDonald's Copenhagen

Že bylo loňské úspěšné, dokazuje její pokračování. Dánská zastávka BLAST Pro Series startuje v pátek 1. listopadu a internetem už koluje první fotka s mapou Kodaně, kde je z aktuální lokace váš spawn a dvě pobočky McDonald's jsou jednotlivými položišti. Pokud uznáváte rush B, zamířit můžete na hlavní stanici, pokud máte raději cestu přes long na A, letiště je vaší volbou. Podobné nápady velice chválíme i v letošním roce!

McDonald's Copenhagen

Vrátíme se ještě o několik let dozadu, v roce 2013 totiž švédský McDonald's spolupracoval dokonce s Ninjas in Pyjamas. Vznikl z toho burger s názvem McNiP, který byl po omezenou dobu k dostání po celé zemi.

McNiP
MČR 2019
Tvoří a pisálkuje na pískovišti jménem PLAYzone.cz už od roku 2011. Zkoušel i jiné pozice, redaktořina a komentování je ale cesta. Přes 10000 článků a bleskovek hovoří za vše. Rád si hraje se slovy, stvořil třeba Zápasovník. Je fanouškem také klasického sportu, ze všeho nejvíc ale miluje jídlo.