Přejít k hlavnímu obsahu

Představují skiny na postavy problém pro kompetitivní hru? Jak se k nim staví organizátoři?

27. 11. 2019 | 18:34 Counter-Strike 2
S příchodem operace Shattered Web přidalo Valve také zbrusu novou součást hry - agenty, neboli také skiny na postavy. Ty však také vyvolaly spoustu kontroverze.
Výchozí obrázek

Po příchodů nových skinů na postavy se okamžitě začaly hemžit otázky na téma, zda náhodou nebudou poskytovat určitým hráčům výhodu. I když některé z modelů jsou rozměrově větší a jsou tím pádem snadněji viditelné, u jiných je to přesně naopak a s okolím téměř splývají.

player models

Jak však tento problém vyřešit? Možností se nabízí hned několik. Spoustě lidí hned jako první přišly na mysl minimodely, známé z CS 1.6. Tam si mohl hráč zvolit, aby viděl všechny hráče se stejným skinem, což by mohlo nabídnout také řešení v CS:GO. Jenomže tím by šlo Valve samo proti sobě a skiny na postavy by se staly v podstatě bezpředmětné. Podobně by mohlo fungovat také zobrazení skinů pouze spoluhráčům, protihráči by viděli defaultní skiny. Ani jedno z těchto řešení však nejspíš do CSka nepřijde, alespoň ne v blízké době.

 

Se svým vlastní řešením mezitím přišli organizátoři turnajů jako ESL, DreamHack nebo Faceit. Všichni z nich se vyjádřili, že skiny na postavy nebudou na nejbližších turnajích povolené. Jak však prozradil JW v pořadu HLTV Confirmed, toto opatření je spíš preventivní, protože mezi profesionálními hráči existuje nepsaná dohoda, že skiny používat nebudou.

Student žurnalistiky a filmových věd, milovník CS:GO, majitel společné fotky s Hide the Pain Haroldem.