Cílem bylo do 1. ledna 2020 nasbírat 20 milionů dolarů na vysázení 20 milionů stromků, kdy jeden strom stál právě 1 dolar. Spolupracoval s Arbor Day Foundation v rámci programu zalesňování.
Cíle kampaně se nakonec podařilo dosáhnout ještě dříve, než MrBeast očekával. Minulý týden organizátoři za #TeamTrees oznámili, že požadované částky dosáhli ještě před koncem roku. Nasbírat peníze na vysázení 20 milionů stromů zabralo méně než dva měsíce.
Počáteční debut kampaně shromáždil podporu více než 600 influencerů, kteří zaplavili sociální média a YouTube videi a příspěvky, aby zvýšili povědomí o snaze sázení stromů. Očividně však toto “masové bombardování” bylo úspěšné. #TeamTrees nasbíral sponzorské dary v hodnotě desítek tisíc dolarů od nejznámějších hvězd YouTube, více než jeden milion dolarů věnovali dva techničtí CEO. Přispěla například i CEO YouTube, Susan Wojcicki. Do kampaně přispěli i známí Češi, jako například Jaroslav Beck.
Sám MrBeast věnoval 100 000 dolarů, aby kampaň “nastartoval”. Další den přispěl dalších 100 002 dolarů, aby se udržel v čele žebříčků nejvíce přispívajících dárců. Kromě youtubera přispěl například CEO Tesly, Elon Musk (právě milionem dolarů), Jacksepticeye či PewDiePie. Na kampaň věnoval 15 dolarů i streamer Ninja spolu se svou manželkou.