Úspěch, který Fortnite měl v minulosti, se mu již nepodařilo zopakovat, ale přesto se opět stal králem her co se týče samotných zisků. V roce 2018 se mu podařilo dosáhnout celkového revenue 2,4 miliardy dolarů, v tom loňském pak 1,8 miliardy. Přestože tedy Fortnite zaznamenal pokles zisku, tak s přehledem dosáhl na trůn herního průmyslu. Obecně mělo herní odvětví dobrý rok a rostlo, stejně tak i podíl esportu na celkovém obratu.
Fortnite se podařilo vytvořit téměř platformu, která je schopná nést vícero různých typů obsahu a umožňuje hráčům plně vytvářet obsah nový. Tím se eliminuje potřeba platit každý měsíc novou hru, či členství u jednotlivých titulů. Systém Battle Pass, který se díky Fortnite stal také velmi populární, vám tak dává přístup k opravdu velkému množství možného obsahu. Je však omezený časem.
Epic Games tímto vytvořili vyhlazený systém, jak z hráčů udělat platící klienty. Hráči Fortnite mají podle měřitelných dat tendenci utrácet za virtuální obsah až dvakrát více, než hráči například velmi populárního titulu League of Legends.