Nejvíce v posledních týdnech zaujmul Fnatic, jehož League of Legends hráči se ukázali na nedávné přehlídce nové mužské kolekce od luxusní módní značky Gucci. Přední sestava evropské LEC seděla po boku několika filmových hvězd jako Jarded Leto, Andrew Garfield nebo Salma Hayek. Právě tým Fnatic se dohodl i na charitativní podpoře neziskové organizace UNICEF. Partnerství by měly na konci ledna odstartovat charitativní streamy, během nichž budou mít diváci možnost přispět na dobrou věc a zároveň vyhrát řadu zajímavých cen.
Do esportového prostoru proniká také značka Nike, která po velkém partnerství s čínskou ligou LPL podpořila také tři samostatné týmy. V Jižní Koreji se spolčila s ikonickou organizací T1 (dříve SKT) a ve Španělsku utvořila spojenectví s jedním z předních týmů - Vodafone Giants. V rámci Německa, ale i celoevropské scény bude Nike oblékat také veleznámý tým SK Gaming. Právě SK se spojili v novém roce také s velkým e-shop řetězcem 11teamsports, který by se měl významně podílet i na výrobě nových fanouškovských předmětů. Z velkého nového partnerství jsou nadšeni i chlebodárci Frozena a jeho mousesports, které od nedávna podporuje výrobce energetických drinků Rockstar.