Přejít k hlavnímu obsahu

Coca-Cola a NASCAR se vrací do esportu, nová série poběží i v televizi

9. 2. 2020 | 00:00 Virtuální závody
Virtuální závodníci se mohou opět radovat. Po sériích jako Le Mans či F1, se vrací na pole esportu se svou virtuální odnoží také americká série NASCAR.
eNASCAR
eNASCAR

Pokud se v Severní Americe zeptáte na nejpopulárnější automobilové závody, odpovědí bude téměř vždy NASCAR. Kroužení po okruzích v monstrech s obrovským výkonem láká miliony fanoušků. Podobné počty však láká také esport, proto není překvapením, že se vedení americké série rozhodlo tato odvětví spojit a vytvořit esport šampionát s názvem eNASCAR. 

iRacing NASCAR

Není to poprvé, co se virtuální série eNASCAR bude odehrávat. Nový ročník se však odehraje v mnohem větším měřítku, než kdy předtím. Do série vstupuje nový titulární sponzor, nápojový gigant Coca-Cola. I díky němu se tak čtyřicet jezdců utká o prize pool 300 000 dolarů, který ve světě virtuálního závodění patří k těm největším. Některé závody navíc poběží na celostátní sportovní televizi NBCSN, kde se vysílá také samotná série NASCAR.

Jezdci se utkají v hře iRacing, která je momentálně považována za špičku virtuálních závodů a hrají se v ní i další prestižní série jako Porsche Esports Cup nebo česká série Mercedes-Benz Virtual GP.

Šampionát eNASCAR startuje již 11. února, kompletní pokrytí najdete na webových stránkách šampionátu.

Zdroj: NASCAR.com
Štítky: eNASCAR
Student žurnalistiky a filmových věd, milovník CS:GO, majitel společné fotky s Hide the Pain Haroldem.