Legends of Runeterra je mezi námi už nějakou dobu, šplhání po ladderu je v plném proudu a hráči se stále snaží přicházet s novými kombinacemi balíků ze širokého výběru karet a synergií. Abychom stále neopakovali nechvalně proslulé aggro balíky typu Elusive nebo pavouci, potřebujeme k vytváření nových decků notné množství karet, ale jak na to? Základní a oficiální postupy pro sbírání karet jsme vám již prozradili v předchozím článku, ale nejde to přeci jen rychleji?
Jestli se něco nedá hráčům upřít, když dojde na neoficiální postupy a různé přechytračování již fungujícího systému, tak je to kreativita. Dnes na redditu přistál příspěvek od jistého nadšeného hráče, který jako první na světě na asijském serveru dosáhl celkové úrovně 100. A co víc, tohoto šíleného postupu dosáhl jen za čtrnáct dní – hru začal hrát 27. ledna, věnoval se jí přibližně 7 hodin denně a nyní se pyšní všemi kartami (ne vždy třemi kopiemi), 53 šampiony a kontem s 12 000 shardy.
Jak si můžete lehce spočítat, maximální level je 120 a ne 100, ale i tento milník je však pro většinu hráčů oříškem. Autor příspěvku tvrdí, že se ani nevyplatí přespříliš farmit pro poslední odměny u jednotlivých regionů, a navíc sám přiznal, že jeho postup nebyl čistě free to play. Ovšem i přesto, že si zakupoval wildcard tokeny, tak většinu své kolekce zaplnil novými populárními taktikami, o které se s námi dělí ve videu.
Na jakém principu tedy stojí tyto nekonvenční techniky? První, pro některé z vás již známou, technikou je vyměňování výher a proher s kamarádem, kdy na střídačku vzdáváte hry a oba dostáváte spoustu zkušeností v krátkém čase. Tato vychytávka má však své limity a za den lze s její pomocí získat "pouhých" 4 325 zkušeností. Zde přichází na řadu druhá technika, a to auto draw farming. Jde v podstatě o deck, který hraje sám za sebe, zatímco se můžete věnovat čemukoliv jinému. Cílem je mít nastavený auto pass a co nejrychleji ukončit kolo – z toho důvodu balík neobsahuje žádné jednotky. Po 37 kolech, což je přibližně 5 minut, přijdou hráči o všechny karty a hra skončí remízou a 125 zkušenostmi do kapes obou hráčů. Ukázka a kód k takovému balíku se nachází ve zmíněném videu.
Koho by zajímaly další užitečné informace zabývající se ekonomikou hry, časovou náročností sbírání herních odměn a střízlivého porovnání LoR s Hearthstonem, doporučuji skvěle zpracované video.