O novince jménem Arcade Mode už celá PUBG komunita moc dobře ví. Po týdenním testování na zkušebním serveru ale míří PC Update 6.2 i na live server. Patch notes kromě nového herního režimu Team Deathmatch ale klasicky přináší i spoustu dalších vítaných úprav.
PUBG Update 6.2
Arcade Mode ve hře postupně nabídne nové rotující režimy s jiným herním stylem, než je klasický battle royale. Jako první byl odhalen Team Deathmatch, se kterým zavítáte na sedm různých lokací nám dobře známých map. Bojovat zde budou dva týmy po osmi hráčích, vítězem se v BO3 sérii stane ten, kdo dvakrát zaznamená 50 killů, nebo bude mít po 10 minutách více než soupeř. Detailnější rozbor najdete v samostatném článku.
Úpravy všech typů granátů
- Frag Grenade
- Vesty budou nově v závislosti na levelu zmírňovat poškození stejně jako u zásahů kulkami
- Vesty se ale ani s touhle novinkou nebudou granátem poškozovat
- Granáty budou dávat o 20 procent méně poškození ležícím hráčů
- Granáty budou vážit o 50 procent více, v inventáři tedy zaberou 27 kapacity
- Odjištění granátu nyní bude hlasitější a navíc slyšitelnější z větší dálky
- Granát obdržel vylepšené vizuální efekty, stejně jako reálnější zvuk
- Vesty budou nově v závislosti na levelu zmírňovat poškození stejně jako u zásahů kulkami
- Smoke Grenades
- Fuse time je po jeho odjištění nebo hození snížen ze 3 na 1 sekundu
- Fuse time je po jeho odjištění nebo hození snížen ze 3 na 1 sekundu
- Stun Grenades
- Zvýšen rádius efektu po nepřímém zápasu z 5,5 na 6,5 metrů
- Zvonění v uších nyní budete mít, i když budete za zdí (podobně jako u Fragu, jen v menší míře)
- Přidán jemný efekt chvění obrazovky, pokud jste Stun granátu příliš blízko
- Odjištění nyní fungovat takto:
- Po prvním nárazu vybouchne po 0,7 sekundách
- Pokud jej klasicky hodíte, fuse time je zvýšen z 2,5 na 5 sekund
- Pokud jej odjistíte už v ruce, fuse time zůstává na 2,5 sekundách
- Stejně jako u Fragu se i Stun dočkal vylepšených vizuálních efektů
- Molotov Cocktail
- Zvýšena o 50 procent rychlost, kterou se oheň šíří
- Oheň se bude rozšiřovat o něco dále a větší bude i rádius poškození
- Šíření ohně okolo předmětů a textur bude konzistentnější (napříč okolo stromů)
- Oheň se dostane i výše a méně by jej měly blokovat malé objekty
- K poškození za určitý čas se vrací okamžitých 10 poškození za sekundu, pokud stojíte přímo v ohni
Úpravy lootu na Karakinu
- Na tuto nejnovější mapu byly přidány zbraně G36C a MP5K, který dosud byly pouze na Vikendi
- Těšit se můžete na vyšší spawn rate First Aid Kitů a boosterů, méně naopak potkáte bandáží
- Karakin už opět nebude tolik o boji na dálku, spawn rate všech DMR, SR i Win94 byl snížen
- Zvýšena bude rychlost letadla s care package
Změny u efektů modré zóny
- Celkově byly vyladěny její vizuální efekty
- "Distortion" efekt u dívání se skrze modrou zónu byl zrušen
- Přidán byl nový efekt v místě, kde se modrá zóna potkává se zemí
- Změněn byl zvuk, když vcházíte nebo opouštíte modrou zónu
- Přidán byl nový zvuk, když 10-15 metrů za vámi bude modrá zóna
- Jednotlivé efekty budou intenzivnější v pozdějších fázích hry
Směs dalších novinek a úprav
- Vyladěna bude pozice postavy při držení zbraně u peekování z pravé strany
- Nově si budete moci nastavit "Follow" na padák vašeho spoluhráče (v mapě zvolíte, tlačítkem F to zrušíte)
- Zlepšena bude celková viditelnost cákanců krve na různé vzdálenosti
- Od 19. února do 4. března bude v rámci PUBG Labs probíhat druhá fáze testování Skill Based Rating
- Vizuálně vyladěno bylo zobrazování seznamu přátel v menu
- Z vytváření custom her byl zrušen Erangel Classic, který dosud využívaly mnohé turnaje
- Do síně slávy na Erangelu byla přidána nová trofej a zobrazeni budou i šampioni PGC 2019 z Gen.G
- Do hry dorazí dva nové sety skinů: Cheerleader, Badland Leisure
- Vylepšen je celkový model batohu, který se aplikuje na veškeré existující skiny
- Začíná druhá fáze Survivor Pass misí v Shakedownu, kde je mimo jiné i šest exkluzivních Karakin misí
- Kvůli chybě se sice dočasně zruší PUBG ID, ale kromě toho jsme se tentokrát dočkali celkem 13 bugfixů