Na zmíněné video s více než 1,6 milionu zobrazení upozornil esportový novinář Anthony Hodgson ve svém tweetu. Ve videu je více než minutu zobrazováno logo společnosti LootBet, která se zabývá sázkami a pořádáním turnajů.
Hello @SirActionSlacks did you know there is a pornographic video on the internet with 1,616,610 views that includes footage from Midas Mode 2.0?
— Anthony Hodgson (@scantzor) February 10, 2020
Video zpočátku začíná nenápadně, po zhruba půl minutě se však objeví logo společnosti, které se stává hlavní věcí na scéně. Ve videu hraje známá ruská pornohvězda Freya Stein, která má více než 200 000 odběratelů a její videa mají celkem přes 100 000 000 zhlédnutí. V roce 2019 publikovala video s názvem "Blowjob at Dota 2 tournament", kde se polovinu času procházela po stadionu na EPICENTER Majoru 2019 v Moskvě.
O jejích hereckých počinech začali mluvit i slavní komentátoři a analytici. Například Richard "Rich" Campbell ji zmínil ve svém tweetu. Uvedl, že pro něj bylo ctí pracovat jako moderátor Majoru a vyjádřil obdiv páru, kterému se dění na panelu líbilo tolik, že ho použil jako pozadí pro své erotické video.
Hosting a Dota Major is one of the proudest moments of my life, but to see how much you guys loved it, nothing beats it.
— Rich Campbell (@RichWCampbell) May 7, 2019
Shout out to the couple who loved our analysis so much they made love and recorded it with us in the background. Thank you for your kind words in the comments pic.twitter.com/valrlN0sLJ
Z freyiných videí je zcela zřejmé, že propagace není náhodná, ale zaplacená společností LootBet. Ve videu se totiž nejprve herečka dívá na zápas Doty, poté však nastává prostřih a na obrazovce se objevuje reklama na vkladání peněz k sázení.
Analytik a komentátor Andrew "Zyori" Campbell ve svém článku uvádí, že herečku kontaktoval s dotazem, zda má k dané situaci nějaké vysvětlení. Dočkal se překvapivé odpovědi, a to, že ruské firmy poměrně běžně využívají porno k propagaci jejich produktů.
Názory na takovouto propagaci dělí společnost na dva tábory. Jedni ji odsuzují, druhým naopak vůbec nevadí a nevidí v ní rozdíl oproti například placené propagaci na YouTube. Na které straně jste vy?