Přejít k hlavnímu obsahu

Novinky, které nám přinesl patch 0.9.1

7. 3. 2020 | 08:00 Legends of Runeterra
V tomto článku se blíže podíváme na změny, které nám přinesl poslední patch 0.9.1. Jedná se pouze o pár menších změn, které se tentokrát vůbec netýkají karet, ale animací, nových guardianů a boardů, a hlavně znovu poupraveného systému zkušeností z přátelských výzev.
LoR Draven
LoR Draven

Animace

Po četných stížnostech zacílených na zbytečně pomalé, až otravné animace nám vývojáři dali konečně za pravdu a do budoucna, tímto patchem počínaje, je plánují výrazně urychlit. Vývojáři nám zároveň sdělují, že upravování tempa hry je běh na dlouhou trať. Je třeba si dát na čas a na všem si dát záležet, aby interakce a animace působily tak, jak mají, ale samozřejmě by nás neměly obtěžovat svou zbytečnou zdlouhavostí, protože některé specifické karty mají animace extrémně pomalé – nejžhavějším adeptem je asi Draven a jeho neblaze proslulé sekery.

Boardy & Guardiani

K dispozici je nový guardian "Minion".

LoR Minion

Také si můžeme pořídit nové boardy s tématikou Jinx a Garena.

Board Jinx
Board Garen

Nová vylepšení současných guardianů:

  • Silverwing a Gloomtooth už nedělají takový povyk, když se nudí
  • Basiliskův ocas a Grompovy nohy už neprokluzují skrz některé boardy

Herní tempo a atmosféra

Vývojáři chtějí, abyste se ve hře cítili dobře a vše působilo pozitivně tak, jak má, proto se do budoucna setkáme s určitými změnami, které by měly kladně ovlivnit hru. Momentálně došlo ke zrychlení animací, rychlejšímu přechodu mezi koly a dalším změnám, které se týkají:

  • Přivolání jednotek
  • Lízání karet
  • Přetahování jednotek k útoku
  • Zahrání Fast a Slow kouzel
  • Zahrání Burst kouzel
  • Hodu mince na začátku kol

Zkušenosti z přátelské výzvy

V posledním patchi jsme se setkali s jistými omezeními, které se snažily předejít surrender spamu a snadnému získávání zkušeností, ale i sami vývojáři uznali, že to lehce přehnali a hru znepříjemnili všem, kdo rádi měří síly se svými přáteli. V tomto patchi se znovu navyšují zkušenosti jak za výhry, tak i za prohry, a v řešení jsou další změny, které nás čekají v budoucích aktualizacích.

  • Zkušenosti za výhru: 100 → 200
  • Zkušenosti za prohru: 0 → 100
  • Získávání zkušeností je limitováno pěti výhrami a pěti prohrami za den

Deckbuilder

Vylepšení přehlednosti balíků a popisků týkajících se počtu kopií daných karet. Přehlednější počet ne/vlastněných kopií a počtu karet ne/použitých v balíku.

Opravy chyb:

  • Opakované přejíždění přes postup regionu už nezpůsobuje strašidelné stíny různě po obrazovce
  • Umlčení AI oponenta už správně skryje i jeho emoty
  • The Rekindler a The Harrowing už neoživují šampiony, kteří pouze použili své unikátní schopnosti (aniž by jednotka byla zahrána a zemřela)
  • Šampioni už správně získávají úrovně po tom, co jsou vysvobozeni z Detain, zatímco během působnosti kouzla splnili požadavky pro navýšení úrovně
  • Twin Disciples nyní zobrazují správný text efektu při vybrání Discipline of Fortitude
  • Hráči už by neměli uvíznout v načítací obrazovce, když se odhlašují z League of Legends, zatímco jsou stále přihlášeni do LoR
  • Hráči, kteří se do LoR přihlašují z různých zařízení, by se už neměli setkat s tolika pády hry
Štítky: LoR update