Animace
Po četných stížnostech zacílených na zbytečně pomalé, až otravné animace nám vývojáři dali konečně za pravdu a do budoucna, tímto patchem počínaje, je plánují výrazně urychlit. Vývojáři nám zároveň sdělují, že upravování tempa hry je běh na dlouhou trať. Je třeba si dát na čas a na všem si dát záležet, aby interakce a animace působily tak, jak mají, ale samozřejmě by nás neměly obtěžovat svou zbytečnou zdlouhavostí, protože některé specifické karty mají animace extrémně pomalé – nejžhavějším adeptem je asi Draven a jeho neblaze proslulé sekery.
Boardy & Guardiani
K dispozici je nový guardian "Minion".
Také si můžeme pořídit nové boardy s tématikou Jinx a Garena.
Nová vylepšení současných guardianů:
- Silverwing a Gloomtooth už nedělají takový povyk, když se nudí
- Basiliskův ocas a Grompovy nohy už neprokluzují skrz některé boardy
Herní tempo a atmosféra
Vývojáři chtějí, abyste se ve hře cítili dobře a vše působilo pozitivně tak, jak má, proto se do budoucna setkáme s určitými změnami, které by měly kladně ovlivnit hru. Momentálně došlo ke zrychlení animací, rychlejšímu přechodu mezi koly a dalším změnám, které se týkají:
- Přivolání jednotek
- Lízání karet
- Přetahování jednotek k útoku
- Zahrání Fast a Slow kouzel
- Zahrání Burst kouzel
- Hodu mince na začátku kol
Zkušenosti z přátelské výzvy
V posledním patchi jsme se setkali s jistými omezeními, které se snažily předejít surrender spamu a snadnému získávání zkušeností, ale i sami vývojáři uznali, že to lehce přehnali a hru znepříjemnili všem, kdo rádi měří síly se svými přáteli. V tomto patchi se znovu navyšují zkušenosti jak za výhry, tak i za prohry, a v řešení jsou další změny, které nás čekají v budoucích aktualizacích.
- Zkušenosti za výhru: 100 → 200
- Zkušenosti za prohru: 0 → 100
- Získávání zkušeností je limitováno pěti výhrami a pěti prohrami za den
Deckbuilder
Vylepšení přehlednosti balíků a popisků týkajících se počtu kopií daných karet. Přehlednější počet ne/vlastněných kopií a počtu karet ne/použitých v balíku.
Opravy chyb:
- Opakované přejíždění přes postup regionu už nezpůsobuje strašidelné stíny různě po obrazovce
- Umlčení AI oponenta už správně skryje i jeho emoty
- The Rekindler a The Harrowing už neoživují šampiony, kteří pouze použili své unikátní schopnosti (aniž by jednotka byla zahrána a zemřela)
- Šampioni už správně získávají úrovně po tom, co jsou vysvobozeni z Detain, zatímco během působnosti kouzla splnili požadavky pro navýšení úrovně
- Twin Disciples nyní zobrazují správný text efektu při vybrání Discipline of Fortitude
- Hráči už by neměli uvíznout v načítací obrazovce, když se odhlašují z League of Legends, zatímco jsou stále přihlášeni do LoR
- Hráči, kteří se do LoR přihlašují z různých zařízení, by se už neměli setkat s tolika pády hry